Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av AG Ylander - 16 maj 2013 08:41

Investerade i två nya vattenhinkar igår =P VERKLIGEN en storinvestering för HELA 7€ =D

Allt betalt och anmält

Kvittona utskrivna

Fixat hö till helgen

Transporten varit bokad ett bra tag redan ;)

Skrivit lista på vad som ska packas

Ledigt imorgon eftermiddag så vi kommer oss till banan i tid o inte blir där hela kvällen

Jennifer som far o kollar till dem o matar på kvällen


SKÖNT!!

Då KANSKE jag kan ta en lugn fredag kväll, men NU börjar jag få nerver kan jag lova... Lite skräckblandad förtjusning alltså! Fyrgång ha ju alltid varit min gren, min comfort zone så att säga, men nu ska ja stiga ut ur den denna gång, femgång blir det med Laufa! Minns att ja va lika orolig första gången jag tävlade T1 tölt också...

Känns skrämmande =P

MEN ska bli så himla skoj!! Riktigt längtar efter att få dra på mej tävlingskläderna o köra ;)


 

Va ut på tur igår med en grymt pigg grymt passtaktig liten häst =P Jösses vilket sjå det var att slippa hemifrån!

Bock, studs, rivstart, tvärnit, studs, bock, rivstart, tvärnit... Typ så såg de första 20m ut =P Men sen tog vi oss nog till hagen där Corinne o Jenny har hästarna o på en riktigt trevlig tur!!

Sen inatt krashade magen =( Så idag e de kurera mage som gäller... HATAR när detta händer... Får väl bara tänka att ja varit frisk såpass länge nu att de måst väl krasha nångång på nått sätt... =/ Aja, imorgon SKA ja va på benen igen! Tillfället just nu e att när man känner ett knip i magn har man ungefär 5sek på sej att kuta till en toa... URK =(

FInns ju så mkt ja BORDE göra... Men vågar inte lämna huset just nu... Nåja, de blir väl bättre!! Eller inte väl, de SKA bli bättre, NU, vill jag det...


Until Next Time!
Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards