Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av AG Ylander - 20 maj 2013 10:19

Igår hade jag så förbaskat ont i händerna, handlederna och ryggen så de inte fanns ord...

Idag är ryggen nu vad den brukar vara men händerna o handlederna e fortfarande sjuka o svullna =( Höger handled/del av armen e så svullen att ja knappt fick på handledsskyddet... Ja har en tendens att bokstavligen RIVA av dem om nätterna eftersom de blir så fruktansvärt hett o svettigt av dem... När jag vrider på underarmen hugger det liksom till o smärtar... Glad att ryggen iaf e någorlunda på G, igår när jag sku gå uppför backen hemåt gick det iiiinte fort kan ja lova... Jennifer tittade på mej undrade:

"Aha, de e en sån dag när de e sådär ont"

"Mmmmmmmmmmm" va allt ja fick fram...

Det är skönt med henne för hon om nån VET verkligen vad ryggsmärta innebär! Man kämpar på in i det sista, för man ska FAN inte ge sej, men till sist måste man...

Har fortfarande inte fått svar från Cityläkarna om blodproven eller röntgen som ja tog 6 o 7/5... Hon skull ringa mej 14/5 men fortfarande ha ingen ringt... Mailade dit idag med namn o nummer o undrade vad som hänt =P

Ja VET att ja borde stå på mej mera, men jag är helt enkelt inte en sån som ringer o nojsar, frågar o trugar. Det är inte jag helt enkelt!! Jag sitter snälla o väntar tills det behagar komma svar...

 


Igår när ja kom in då på dagen så va ja så varm o svettig o till på det had så ont att ja inte ens fick av mej skyddena, i ren PANIK stod ja o drog, slet, rev o stortjöt... Tom kom o tog tag i mej o hjälpte mej av med dom... Ja hade så ont att ja kände mej mest blockerad...

DETTA pallar ja fan inga med mera nu...


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards