Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av AG Ylander - 7 februari 2011 13:07

Berätta om dej själv ja... Detta har man ju gjort miljoner gånger när man varit med i olika communityn som lunar, helgon, anstalten etc... Ska se om ja får till det bra nu då bara *hehe*


Anna-Greta Ylander (f.Andersson) det är jag det. Fyller 30år i sommar. Bor i ett hus i Ödkarby, Saltvik med min underbare make Tom, fyra katter Viivi, Smulan, Molly och Mymlan(även kallad oftast Nirppu av någon anledning...), våra två underbara borzoitikar Everhills Run Me Down "Zoya" samt Ioreks Poison "Sweet", ja å så två sköldpaddor, en binka akvariefiskar samt att de står två hästar utanför i hagen =)


Jag är född å uppvuxen i Eckerö och bott där i drygt halva mitt liv, tack å LOV att ja kommit därifrån!!! HATAR verkligen det stället numer, men har mor å far kvär där samt min äldsta vän, så de blir en hel del besök där då!!


Jag är??? Hmmm.... Glad, snäll, trevlig, lätt att umgås med, ärlig, svartsjuk, oekonomisk, lat, hjälpsam, ställer för det mesta upp i den mån ja bara kan på mina nära å kära. Är en bra vän när man tar mej på rätt sätt, men ja kan även va din värsta ovän om det bara var det de handlar om. Såsom du behandlar mej behandlar ja dej tillbaka!! SÅ enkelt är det =)


Gillar att umgås med vänner, bada bastu, festar gärna(lite för ofta ibland, men ja sku säga att de går i perioder) Men även att ligga i soffan med älsklingen är mysigt!! Har ett stort närhetsbehov, är väldigt fysisk av mej så jag kramar gärna min vänner, bara sådär helt spontant =)


Har två livspartners, Tom och diabetesen (som jag ahft sen jag var 16 dvs 14 år ca nu)


Har gått ner från att vägt 120kg till 54, men nu har ja gått upp igen tyvärr. DOCK inte så fet som ja en gång i tiden var!!


Genomlidit två horribla förhållanden, men har funnit rätt i livet nu!!


Hästmänniska har jag alltid varit och kommer nog alltid att vara!! Dock mera sparsamt på senaste då de hände en hel del olyckor och jag blev rädd vilket resulterade i att jag även skrämde upp min stackars häst å sen gick allt på skit bara... Men nu ska ja ta upp det igen har jag bestämt!! Saknar ju hästarna å ridningen någe vettlöst!! De va mitt LIV!!!


Till vardags arbetar jag som timanställd ladugårdsavbytare, mockar skit å mjölkar. Men jag ÄLSKAR mitt jobb!!! Låter kanske konstigt för vissa, men jag är tjejen som inte är rädd för att ta i och DEFINITIVT inte rädd att få lite skit under naglarna =P Dessutom får man ju arbeta fysiskt hårt samt hålla på med djur!!


Ja, det var väl lite om mej det då...


      Gamla bilder, ca 3-4 år gamla!! Bjuder på dom!!

Av AG Ylander - 7 februari 2011 12:46

Hakar väl på jag också och gör denna 30dagars "lista" eller vad man nu ska kalla den för!!!


Dag 1:     Berätta om dej själv

Dag 2:     Min första kärlek

Dag 3:     Mina föräldrar

Dag 4:     Vad jag åt idag

Dag 5:     Min definition av kärlek

Dag 6:     Min dag

Dag 7:     Min bästa vän

Dag 8:     Ett ögonblick

Dag 9:     Min tro

Dag 10:   Vad jag är tacksam för idag

Dag 11:   Mina syskon

Dag 12:   Vad jag har i min väska

Dag 13:   Den här veckan

Dag 14:   Vad jag hade på mej idag

Dag 15:   Mina drömmar

Dag 16:   Min första kyss

Dag 17:   Mitt favoritminne

Dag 18:   Min favorifödelsedag

Dag 19:   Någonting jag ångrar

Dag 20:   Den här månaden

Dag 21:   Ett annat ögonblick

Dag 22:   Någonting som gör mej upprörd

Dag 23:   Någonting som får mej att må bättre

Dag 24:   Någonting som får mej att gråta

Dag 25:   En första gång

Dag 26:   Mina rädslor

Dag 27:   Mitt favorställe

Dag 28:   Någonting jag saknar

Dag 29:   Mina Mål

Dag 30:   Ett sista ögonblick

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards