Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av AG Ylander - 22 februari 2011 19:33

Ja herregud... Detta blir ju svårt!!! Har ju ingen "bästis" i denna ålder mera, eller jo, egentligen har ja nog det så vi börjar från det!


Sara:

Har funnits i mitt liv sen dagis!! Va väl int så bundis å bästis från början, men i högstadiet började vi umgås massor och e fortfarande bästa vännerna!! Vem är Sara då?? Jo, Sara är en genomsnäll och ärlig kontrollfreak som har hjärtat på rätt plats!! Det var en en gång som försökte jämföra sin vänskap me mej med saras å min vänskap, men de GÅR inte. Det har samlats myyycket bråk å gräl i våra 23 år ca som vänner. Henne kan ja alltid ringa å dela med mej av glädje o sorg. Det bästa är med sara: Hon dömer ALDRIG i stort sett, i synnerhet aldrig om Tom. Det finns vissa som jämt vill påpeka åt mej om att han e lat o aldrig gör något, men de e skitsnack!!

Alla barnen va coola

utom Sara å Greta

Dom va vilda å heta

 


Catta:

egentligen ett under att vi ens e vänner mera, men tack å pris e vi de!! Vem är catta?? ja, hon är en speciell person du ska ta på rätt sätt, stor i truten å vågar hävda sej själv men grymt underhållande, starka åsikter som hon även håller på, hon står för de hon tycker helt enkelt!! Ingen man sätter sej på sådär bara ;) käfta med henne du, men va beredd på att få tillbaka också!! Men under den tuffa ytan har hon hjärtat på rätt plats!! Vi har haft många, långa, djupa samtal genom åren! Min slagpåse i vått å torrt!! Ja kan ringa till henne å gapa, skrika, lipa å va galen, när ja skrikit färdigt undrar hon bara om de känns bättre, eftersom hon vet att de inte är HENNE jag e arg på!!

 


XZ: jag saknar dej... vi hade så mycket roligt ihop, pratade om allt, våra spontanresor hit å dit... de e faktiskt en del av mej som fattas... Men vi har så olika mål här i livet tror ja, de känns å iaf, att vi bara gildit ifrån varann...


Sen har ja ju Ika å Pia , underbara tjejerna!! Vi e mera som systrar än vänner, kan skratta å gråta ihop med er när som helst och om vad som helst!

 

  Emmi: vet inte riktigt hur vi blev vänner, men vi blev det iaf!! glad är jag för det kan ja lova!! Underbarare tjej får man söka!! söt o rar, pålitlig och rolig!! Vi pratar inte så ofta, men vet var vi har varann ändå!!


lillasyster Maria: när ja har dej i livet är allt under kontroll!! när du inte finns i mitt liv så e ja halv, de fattas me något om du inte finns där!! Finns alltid för dej när du helst må behöva, å vet att du finns för mej också!!


sen har jag min älskade vän XXX som nu kämpar mot cancern... vi pratas inte heller vid dagligen eller umgås jämt å städigt. Men vi vet ändå var vi har varann!! Dom gånger vi väl träffas å umgås har vi jättetrevligt och trivs i varandras sällskap!! Pratar om allt från trädgårdsskötsel till sexlekar typ ;) min högsta önskan just nu är att du ska få bli frisk!! Att allt gått bra och att de inte spridit sej!!


Men min alldra bästa vän är Tom. Min älskade, själsfrände, partner in crime. Mitt ALLT. Utan Tom, ingen Anna. SÅ är det!!

   


Klart ja har flera mer eller mindre nära vänner. Men av nån anledning så har ja inte så mkt kontakt med någon mera känns det som. De känns som "alla" tar avstånd... Vet inte om ja gjort något fel eller vad det är... Men i stort sett alla börjar ju va stadgade med barn osv så de e väl int så underligt att dom inte vill umgås med en sån som mej... Men de e flera som jag verkligen saknar... Hoppas bara ingen känner sej bortglömd nu!! Hojta isåfall!!

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards