Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Ny header...Vilken är bäst?? RÖSTA!!

Av AG Ylander - 21 september 2012 10:02

JAPP, ha suttit å lekt i PAINT lite igen nu =P Tycker de e så roligt att göra headers odyl o inte behöver man ha något fancy redigeringsprogram för det inte!! Ja e jättenöjd med vad ja lyckats åstadkomma ändå =) Nu tänkte ja låta ER kära läsare rösta vilken som är bäst av de headers jag hittills haft =) Kom igen nu bara, RÖSTA RÖSTA!!! Antingen som kommentar här eller på Fejsbuuk ;)

Nr 1

 

Nr 2

 

Nr 3

 

Nr 4

Nr 5

 

Nr 6

 

Nr 7

   

Nr 8

Nr 9

 


Jag gillar alltihopa på sitt sätt! Alla har ju min personliga prägel på sig på ett eller annat sätt och vad som är allra viktigast för mej i livet är rätt uppenbart eller hur?? ;)


Idag är det fredag, va till labben imorse o tog ÄNTLIGEN hba1c provet, alltså långtidssockret. Fasar för resultatet eftersom jag VET att jag inte skött mej någe vidare på sistondet =( *skämmas* Men sen sku ja få en sån därn monitor igen som man sätter en sensor på armen o så har man en liten grej, stor som en personsäkare typ, som man bär med sej hela tiden, den mätaren mäter blosockret typ en 200-400 ggr/dag. Ska bli jätteintressant att ha den sen i en par månader för att se hur mitt socker påverkas av det jag gör om dagarna =) Beroende på hur mkt ja rider, stängslar etc!! Längtar! Hade en sån för några år sen men då bara i en vecka, så nu ska de bli jätteintressant när ja ska ha den 2-3 månader!!Sen abra klockan blir dags så ska ja fara ti stan, göra en par ärenden, hämta mamma från båten å köra hem henne, hämta ♥ från jobb, fara med honom till returdepån här i Saltlake å SEN har ja inget planerat resten av kvällen =)


Igår var det riktigt skoj, först va Corinne o jag ut på ridtur på förmiddagen, båda hästarna va rätt tröga o trötta, Laufan bjöd inte fram alls o då brukar hon va den som SPRUTAR iväg när man petar lite på henne... Aja, Sen dammsög ja, bykte några maskiner, moppade lite golv osv... På kvällen messade Ellie om ja sku komma me å rida så ja tänkt att "jamen vaddå, nog kan Laufa gå 2ggr nog" och herredumildetidjestabådaändå va PIGG hon var då... =P DÅ va hon minsann sej själv igen så vi hade lite fart på oj OJOJOJ va roligt det var sa både Laufa o Edall ;) Knasheppen ♥


Puss o kram

 

 
 
Ingen bild

Catta

21 september 2012 10:29

Den du har nu är bäst!
Missförstå mig rätt, men jag tycker att den är DU, den AG som JAG lärde känna en gång i tiden =)
Den i MINA ögon naturliga AG, som inte är dold bakom en massa kläder, smycken och smink!

AG Ylander

21 september 2012 11:06

Okej =) Hehe, fast DEN AG ja va för mååånga år sen lär ja aldrig mera bli egentligen, eller ja, personligheten har ja väl kvar till en viss del =P Det som inte dödar härdar en ;)

 
Ingen bild

Catta

21 september 2012 11:27

MYCKET av just den AG finns fortfarande kvar och kikar fram nu som då :)
Du har starkare självförtroende nu än då och det är bra.
Ähh...svårt förklara utan att det ska bli helt jävla galet "/
gillar iaf den AG som är "som vanligt" eller hur i ... jag nu ens ska säg det :P
<3

AG Ylander

22 september 2012 13:22

Nåja, ja ha ju lärt mej av de bästa ;) *pikpik* Har både dej o Karlsson att tacka mkt för att ja vågar stå upp å säga ifrån, va lite "uppkäftigare" å inte bara fråga "hur högt" när någon säger "Hoppa" Så ja vet nog precis hur du menar =) ♥

 
Ingen bild

Johanna M

21 september 2012 18:17

Svårt att välja :) har 3 som jag fastna för, nummer 3,5,9. Måste samtidigt säga att jag älskar att läsa din blogg, e inne flera ggr om dagen för att se om du skrivit nytt inlägg :) du lägger upp allt så bra då du skriver o det e roligt att läsa. Synd tycker jag att vi inte träffas mera, men så e de med alla mina vänner, det finns inte tid :( intalar mig själv att jag får mera tid för vänner bara min Lilleman blir lite större :) kram

AG Ylander

22 september 2012 13:21

Vad roligt att läsa att min blogg e omtyckt =) Sånt värmer å sporrar en att fortsätta! Nå, alla som känner mej vet hur ja menar i mina uttryck odyl så för en som bara "ramlar" in o läser kan de va lite knepigt för, men lättare om man känner o vet vem ja e!! Nåja, allt handlar om att prioritera o du har en liten att ta hand om nu =) Men nog får du för det packa unge å gubbe me dej o kika över nån gång =) E du ridsugen nån dag så har ja ju en riktigt töltmoppe här hemma nu ;) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards