Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Spontant kvalitetstid ;)

Av AG Ylander - 31 maj 2013 22:26

Haft en riktigt BRA fredag idag =)

Först på förmiddagen kom Maria o Cessi på fika =) Medans Maria o ja ventilerade om allt o inget så busad hundarna som cp:n =P Eller ja, Ragge o Cessi busade, Zoya låg i skuggan som den värdiga äldre damen hon är och iaktog ungdomarna i sina burnouter o lekar! JÖSSES så dom höll på =P Sen va dom rätt trötta båda två =P Även Petra ramlade in på en cigg o lite prat =)


Sen bar det av på jobb. Gick super idag =) Alla kossor va riktigt snälla, inte ens mitt hatobjekt härjade någe övrigt, hon brukar kunna va ett RIKTIGT röppel o sparka o veva omkring sej, men idag va hon relativt lugn, för att vara hon iaf ;)


Kom hem, drog i mej en mugg kaffe o läste tidningen. Kom på snilleidén att fara på trav =) Sagt o gjort, bytte om o så for vi =) De va jättemysigt att sitta där i solen, äta korv med bröd o mysa med Darling ♥ Lite kvalitetstid tillsammans sådär! Har kommit på att även om vi e gifta, bor o lever ihop så är det ändå jätteviktigt att ibland göra nått sånt härnt. Komma bort hemmifrån tillsammans o göra nått annorluda! Även fast de va en massa människor (såklart) på travbanan så va de ändå sååå underbart att vara med Tom där =) Vi va lite sådär löjligt nykära igen också, gick hand i hand, småpussades o kramades titt som tätt ;) Men so what?? Om någon stör sej så varsågod!! Not my problem ;)


     


"Alla" pratar ju om egentid hit och dit. Om vikten av att ha skilda intressen och skilda vänner osv. Jag håller inte helt med om såna saker dock. Jag ÄLSKAR att umgås och göra saker med Tom. Ja trivs så tusans med att vara med honom och hitta på saker att göra tillsammans! Det är väl lite det som är en förutsättning om man ska va gift o leva ihop?? Att man trivs i varandras sällskap?? Som skilda inressen, jag har hästarna och han musiken! Jag får ALL egetid jag behöver och mer därtill när ja e utan honom om dagarna och sen på kvällen om ja far o rida! Varför ska ja behöva va mera borta från mannen jag älskar då?? Jag vet att det där är så olika från person till person, huruvida man behöver vara själv eller inte! Men jag har inget större behov av det helt enkelt!! Behöver jag egentid går ja ut o matar hästarna o städar stallet. Det tar ca 30min totalt, det räcker åt mej som "egentid". Jag vet ingen människa som jag verkligen gillar att umgås med så mkt som med Tom!

Eller ja, såklart njuter jag lika mkt av att umgås med mina vänner då!! ABSOLUT!!

Men ja, jag bara trivs med tillvaron ;)


Imorgon är det då lördag... Då MÅST ja fara till stan och till optiker så dom får rikta mina brillor som ha fari på sniskan på jobb... En dag här som kuddorna va på lite sämre humör som en av dom veva till mej med svansen jäklar anamma de small o brillorna blev sneda =( Till på det så när ja skulle köra ett mjölkorgan framåt så fastnade det mitt i allt så jag stormade in i det och flätade till brillorna ännu mera =( Stackars glasögon vad dom får stå ut med saker =P

Sen ska vi hämta mamma från båten, handla me henne o sen till Eckerö på middag!! ÄNTLIGEN!! Ja ha inte träffat min pappa på Gud-Vet-När senast, saknar honom hur mkt som helst!! Ha inte heller varit dit på middag eller nått sånt på jättelänge heller! Så det ska bli nice =) Med lite tur får vi hem skåpet som ska till stallet nu också!! Skulle verkligen behövas... Det är som om det sku ha tröga lite lätt med det ;) Som med det mesta...

Hästen ha haft några välbehövliga vilodagar också. Tror hon bara mår bra av att stå lite nu o då! Men bara motivationen kommer tillbaka så kör ja igång igen =)

Lille fölisen blev upptvättad igår också! OJ va fluffig o fin han e nu =) Vi tvättade igenom honom ordentligt igår (Eller ja, Corinne tvättade o jag spolade) sen borsta, pälsglansa o putsades han ordentligt =) Under tiden fick Glaesir stå i hönsgården å beta gräs =) Han trodde nog han dött o hamnat i himlen ;)


Until Next Time!

Fridens

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards