Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av AG Ylander - 1 augusti 2013 23:13

Eller nått sånt =P

Iaf idag har det varit fartfyllt då vi hjälpte till vid flytt ;) Skrattade lite åt pojkarna när vi va o inspektrade vinden i nya huset där Tom hittade en telefonlur

Tom: Hallå?? Ja, vänta lite! Här de e åt dej

*ger luren till D som tar emot den*

D: Ja hallå! Ja, nej de går inte, ja e i Saltvik just nu, nej du har nog ringt fel nummer nu!

P o jag höll nog på att skratta ihjäl oss =P Vuxna karlar men humor som småbarn =P *HAHAHAHA*

Senare spårade det lite igen när ja fråga Tom vart D tagit vägen

-Nej men ja sålde honom till Berluskoni som en Scandinavian Hunks slav

Samtidigt kommer D in på gården igen

Jag: Jaha, du e tillbaka från Italien!

D: Janå, ja trodde ja sku få bli sexslav åt någe snygga italienskor, men när de visa sej att de va åt en gubbe, då stack ja, dessutom klaga dom på att ja hade för mycket häng på byxorna...


DÅ insåg vi att NU e de dags att fara o få lite mat i oss allihopa =P Sen for ja me som sällskap åt P o hämta ett till lass med saker från stan. Väl hemkommen ha ja inte gjort NÅTT. Slocknat bort på soffan till o från hela kvällen. Nu ha vi just glott klart på Hell's Kitchen o druckit kvälls/nattkaffe så nu e de dags att ta sej till kojs småningom. Ironiskt nog är ja inte ett DUGG trött numera =P


Igår la ja mej under nålen igen ;) Mest en spontangrej som jag dessutom hade helt glömt bort tills Nathalie ringde mej o frågade om ja va på väg... Just då va Tom till stan för att lämna tillbaka lånesläpet så de vart lite panik...

   

På översta bilden är den helt färsk! Undre e taget nu ikväll! Ja e riktigt nöjd och texten är bra för mej för det är INGEN annan som KAN döma mej förutom Gud! Eller jo, visst kan andra döma mej, men det är inget jag tar åt mej över eller något som påverkar mitt liv någe desto mera ;) Känns lite som en tribute åt pappa å mammas yrken samtidigt! Fick ju träffa en gammal barndomsvän samtidigt när jag var där =) RIktigt nice =) Duktig var hon, så ja vet ju vart jag ska fara å gadda mej om ja gör någe mera! Har ju en tatuering som jag har länge velat ha men det blir såpass stor att jag har inte råd med det som det är just nu... Men en dag!! Då kommer även den =) Tog inte ens hälften så ont som andra armen! Rättare sagt tog det inte ont alls tyckte jag, lite såklart kändes det, ja menar, man blir nälstucken ett antal gånger så klart de känns lite ;)


Såja, så var det med den saken!
Until Next Time!

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards