Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av AG Ylander - 7 augusti 2013 22:11

Japp det är jag!! Ja, alltså med stängslandet på nedre plan av sommarhagen =P Bytte ut dom stolpar som går längs infarten så nu e de likadana stolpar både längst asfaltsvägen och infarten =) Blev HUR stiligt som helst =)


   

Det står som ni ser EN gammal stolpe kvar där ^ av den enkla orsaken, att jag fick helt enkelt inte bort den =P Den sitter som BERGET!! Ja försökte med milt våld och med våldsamt våld men nääää... Den sku tametusan inga ge sej den heller... Så de får vara tills imorgon så Tom får försöka få bort den!!

 

och visst vart det snyggare här uppe på gården nu med trästolpar?? Istället för de där gamla, ruttna trästolparna som stod där förut och nog inte gjorde någon människa lycklig =D E riktigt nöjd faktiskt!! Ska fortsätta sen bara med att lägga upp i sommarhagen mellan de befintliga träisarna, som sagt, det är stängslat med 10-12m mellan stolparna som de e nu och jag vill INTE ha platstolpar där mera. Kände dock av blåsorna ja fick i handen då sist ja höll på o sen när ryggen började ge upp MÅSTA ja ge mej... Fast då va ja ju iofs färdig så ;) Sen va de skönt att gå ett varv genom sprinklern kan ja lova!! När ja luktade på mej själv insåg jag rätt snabbt att min kära make kommer nog INTE att vilja sova med mej eller ha NÅGONSORTS annan närkontakt med mej om ja inte tvättade mej ;)


Hade Såkken hit på kaffe ikväll också!! Hur nice som helst att träffa henne igen =) Vi försökte göra världen bättre men ja tror inte att vi lyckades om ja ska va helt ärlig... Men vi försökte!! Friskt vågat hälften vunnet =)


Nu har ja förresten mitt livs första läderbyxor:

 

Passade perfekt =) Linnet är också ett loppisfynd för 0,50€ från Kaarina om ja inte minns helt fel! Dom passade ju riktigt bra ihop =) Fast ja, jag vet ju inte riktigt vad dessa byxor ska kallas, dom e i läder men med gummiband i midjan... Enda felet med dem är ju de att dom hasar ner =P Så fort man ställer sej upp måst dom dras upp igen ;) *Höhöhö* OJ vilka problem man har då =D


Men nu har nog jag gjort mitt för idag!! Så, nu tar jag min underbara, älskade, långhåriga, hårdrockare för lite soffmys o sen sova!!


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards