Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av AG Ylander - 30 augusti 2013 21:12

Men först måste jag berätta om min kväll igår: jag tjuvred lite ;) Eller ja, red kan ja inte kalla det för, ÅKTE lite häst, på Laufa!! Snajja hur UNDERBART det var att sitta på hennes rygg igen!! Jag har inte suttit där sen 3/7... Min älskade fina underbara lilla häst, hon va såååå snäll!! Petra skulle o träna uppe på en grusväg o för att komma dit måste man rida över en åker, jag valde att åka på Laufa över åkern. Hon traskade på, med raska steg o öronen spetsade! Kunde inte riktigt hålla mej så jag töltade 4m ca också ;) Sen satt jag bara på hennes rugg och coachade Petra! Laufa stod helt i lugn o ro och iaktog dem ilag med mej! Men bara känslan, det UNDERBARA känslan att få sitta på henne igen, lyckokänslan jag kände var helt obeskrivlig!! Det är nog en känsla som bara hästmänniskor vet hur är!! Det går inte att beskriva!! Jag fällde nog några lyckotårar också!! Men i övrigt vad jag helt lyrisk!! SÅ LYCKLIG!!! Min fina, lilla, svartvita springare ♥ Snart får jag börja rida med ordning!!

 

Idag ahr jag umgåtts med Corinne några timmar! Det var supertrevligt =) Jag åkte in till stan med Tarja o Tette o sen kom Corinne o hämta mej vid Time Out. For ner på stan o tog en fika på hese ;) Det var jättelänge sen sist vi gjorde nått sånt härnt och hade Corinne + AG tid på stan =) Hur mysigt som helst ♥ Sen bar det av till Tillfället en vända, FYNDADE en hel del också:

       

^Ehhh, I´m sexy and I know it??? Månne?? *HAHAHAHAHA*

   

Tröjorna kostade 0,50€->2€! Så för det priset tyckte jag att jag kunde lägga på dem =) Darling gilalr ju olika band t-shirts och såna därna med döskallar o juttun! SJälv blev jag ABSOLUT förälskad i den mörkgröna tröjan med en typ mexikansk döskalle på samt den blåa Cheap Monday t-shirten!!

Ibland fyndar man till riiiktigt bra priser!

Me ♥ Loppis!!

Sen fick jag äntligen tag på dom där böckerna också! Har länge velat läsa dem men NU KAN JA DET!!!! WUPII =D


Måste bara säga en sak o de e att Medgångar GER vänner. motgångar PRÖVAR dem...


NU vet nog jag och X var vi har varandra iaf!! H*n vet att jag ALLTID finns här i vått och torrt, tillgänglig att ringa precis när som helst och att h*n ALLTID är välkommen hem till oss!! H*n betyder så otroligt mkt för mej, absolut en av mina helt klart närmaste vänner! Vi har morrat o gruffat lite förut, men ähh, detaljer! Alla gruffar på varann nån gång ;) Jag har fått finnas för denne nu efter en allvarlig händelse, men jag finns här och en dag är det kanske jag som behöver ha denne där för mej när jag mår dåligt! Men jag VET, att h*n FINNS där för mej , när jag verkligen behöver det!

Att ha såna vänner är GULD värt! Det är en sån härlig känsla när man VET att vänskapen är ÄKTA!

Jag har en hel del vänner jo, men det är skillnad på vänner och VÄNNER!

Jag har inte så många NÄRA VÄNNER, men de få jag har så vårdar jag ömt, håller dem nära mitt hjärta!

Ta hand om varandra! Ta aldrig något förgivet! Ta han om dina nära och kära, visa o säg att du älskar dem, var snäll och hjälpsam! Finns till för dem, för man vet ALDRIG när det är sista gången man ses!


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards