Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av AG Ylander - 24 augusti 2013 20:54

Medans "alla" andra e ute o festar en lördag kväll så plockar vi fram kameran och leker med den =) Riktigt roligt att få vara "modell för en dag" (eller en stund snarare) och den som påstår att de skulle vara osmakliga kan slänga sej i väggen (vet EN som kan tycka det, OM h*n ens läser min blogg mera)

Resultatet:

                   

Riktigt nöjd med resultatet och så fick jag ju användning för mina snygga Hell Bunny o Paoizen Industries kjolar mm =) Älskar att klä upp mej o fixa men vem ska man göra det för numera?? Ja har ju mitt på det torra =P Fast o andra sidan så e de ganska roligt att klä o sminka upp sej för darling också när han kommer hem. Han behöver ju inte komma hem till en skräcködla varje dag inte ;) *höhöhöhö*


Det är med kropp o utseende e något som förföljer mej år ut o år in...

Som allra störst vägde jag ca 120kg... Folk tror inte på mej när jag säger det, men så är det!! fortfarande än idag, när jag klätt mej för att tex fara på nån tillställning, så står jag vid spegeln o snurrar o tvinnar, nyper i sidorna o magen, tycker att fläsket hänger överallt, celluliter på låren, gäddhänh på armarna, bilringar... jag har VERKLIGEN inget bra självförtroende när det gäller min kropp... Önskar bara jag kunde vara trygg i mej själv o inse att jag INTE är den där dallertjockisen som jag en gång var. Att jag FAKTISKT ser helt OK ut, bra kommer jag aldrig att tycka ja ser ut, men att jag är nöjd iaf!! Jag är inte fet mera, jag har kvinnliga former o kurvor. Men inte ens när någon SÄGER att jag är snygg kan jag ta det till mej. Som när Petra red bakom mej och ett tu tre utbrast:

-Men AG, vilken smal midja du fått, du har en verkligen en sån därn perfekt, timgalsformad figur!!

och vad gjorde jag?? jo tackade såklart o sen avfärdade jag det direkt...

JO jag blir JÄTTELYCKLIG och glad åt såna kommentarer! Självklart! Men det är som att jag inte tar till mej.

Eller som när Corinne (Som i mina ögon är absolut den vackraste kvinna som existerar) mitt i allt utbrister:

-Men AG, tusan va snygg röv du har!!

Klart man blir glad! Ja överlycklig när den som man själv definierar med perfektion, säger något sånt! Men att det skulle fastna?? Nää, nästa gång jag tittar mej själv i spegeln å är deras ord borta igen och olyckligt står jag och drar i fettvalkarna...

HUR tränar man om sej att älska sej o sin kropp så som man är??

Jag kommer ALDRIG att bli sån size zero men platt mage, men jag borde ju vara nöjd så som jag är!! Som sagt: Jag har ju smal midja, stora bröst och helt OK rumpa. Men nöjd?? Nä, de e man väl aldrig...

När jag är uppklädd o sminkad, DÅ kan jag tycka att jag är snygg faktiskt ;) IBLAND!!


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards