Queen-Of-Darkness

Alla inlägg under maj 2013

Av AG Ylander - 14 maj 2013 10:27

Utan någon riktigt orsak!! Bara för att!! Bara för att ja kände för att säga att:


JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA MAKE ♥


Såhär, bara för att liksom ;) Nåja, klart ja älskar honom, konstigt vore det väl annars =P


Blir ibland o fundera på hur mitt liv skulle ha sett ut OM vi skulle ha gått skilda vägar då i Svensböle när allt bara var skit... Egentligen är det väl inget underligt med att man funderar på sånt emellanåt! Det var ju trots allt en händelse som i slutändan hade mest positivt med sej för oss! Inte just då förståss, men i efterhand, eftersom det stärkte oss som ett team!

Det sägs att man vet inte vad man har förän man förlorat det, men i detta fall var det nog så att ja upptäckte vad jag hade INNAN jag förlorade det, när ja höll på att förlora det och tur var väl det!

Det som inte dödar det härdar!

I många fall säger man ju att "Inget negativt som inte har något positivt med sej" Nåja, allt är en tolkningsfråga naturligtvis! Men i detta fall stämde det ju nog ;)

Jag är nog lyckligt lottad som har en sånt underbar karl som verkligen finns för mej i vått och torrt ♥ Kunde inte ha det bättre!! Bara tanken på att börja OM med någon får mej att kräkas, usch nej, det är nått jag aldrig skulle orka! Visserligen kan man ju inte säga att det varar förevigt! Det kan man aldrig veta! Men ha vi inte gått isär ännu trots alla motgångar vi haft emellanåt, så lär vi nog inte göra det i första taget heller!


Just varit ut o tittat till pojkarna i stallet och satt ner de egna i sommarhagen! Ljufa kunde ju inte bete sej som vanligt när ja går ner med dem =P Hon e alltid så ivrig att slippa dit så hon har noll koll på varesej ben eller övrig kropp =D Knasponnin!  Sen tappa dom alla tre hjärnorna när ja släppte dom o bralla som dårar =P När man ser vilka konstiga krumsprång o hopp dom KAN göra e man nog glad att dom INTE gör det när man sitter på =P Kunde bli lite lätt oooka aaav då typ =D


Nåja, snart e de dags för lunch o sen e de arbetsdags igen då!


Until Next Time!
Fridens

 

Av AG Ylander - 13 maj 2013 09:04

Ja ska ju tävla snart... Nu e de ju inte ALLS länge kvar =P  Måste erkänna att JAG börjar bli lite nervös ;) Ha ju inte tävlat sen ja hade Jór o vi va me i tre gång å trav!! Ja, lätt 4 gång på Östergårds en gång där ja vann ett paket kaffe då =P Men de ska bli SÅÅÅ kuL!! Ja ha många gånger stått o tittat på mina tävlingskläder o undrat NÄR ja ska få använda dem igen =) Det är något med att få dra på sej vita ridbyxor, svart kavaj o vita handskar. Det känns liksom högtidligt på nått sätt!! DÅ är det tävling =) På torsdag ska Jennifer o ja packa bilen fördigt så ja sku slippa göra det själv sen å på fredag får min kära man helt enkelt lov att köra Honda på jobb för ja behöver Raislerin! Känns tryggt att ha Jennifer som bor i stan rätt nära att hon kan fara å kolla till hästarna sen på fredagskvällen så slipper ja sitta å köra från Saltvik dit =) Måste sätta mej ner o skriva lista på VAD jag ska komma ihåg att packa med mej också!

Jo, ja vet att de e flera dagar kvar ännu, men sen mitt i allt så TJOPP så e torsdagen här o sen e de lördag! Så det går fort =)


 

Sist jag tävlade på allvar var med þróttur! Saknar dessa tider!

NU blir det ju premiär för mej med två nya hästar =) Hästarna ha tävlat förut och jag men aldrig ilag ;)

Nååå, de ska iaf bli HYSTERISKT roligt denna helg =)


Until Next Time

Fridens

 

Av AG Ylander - 11 maj 2013 19:44

Efter en YTTERST dålig natt och FJÄRDE morgonen jag vaknar med sockerfall så blev denna dag riktigt bra =)

Blev Såkken, Petra, Corinne, Jennifer, jag o Tom som körde talka här! Daniel va via en par gånger o körde lite skottkärra =P

Blev superfint i sommarhagen nu =) Sen sådde vi lite nytt gräs dit i samma veva också, så NU ska heppena få fiiiint bete =)

Vi har mockat skit, skrattat, flamsat, mockat lite mera, krattat, haft bajskrig, skyfflat, kört skottkärra, mockat lite till osv... Haft med andra ord en helt UNDERBART rolig dag i goda vänners lag =)

 

Haha, kom på här nu mitt i allt att ALLA tjejer utom jag hade röd/rosa tröja =P

Måsta berätta det såhär bara för att... ;)

   

Jennifer håller koll att alla utför arbetet på rätt sätt ;)

Såkken tar en pustarpaus =P

Bara ölen i handen som fattas ;)

       

och SÅKLART va ju Andro också med o höll koll!! Samt skällde på typ allt o alla ;)

Här håller Såkken o Tom på att inspektera dikesvattnet som ja gärdat fram så hästarna  har tillgång till naturligt vatten, för det är ju oftast så att ÄVEN om du har rent vatten åt dem, så dricker dom hellre "skit" vatten ur ett dike! Sen får dom ju så mkt fukt i sej av gräset att jag brukar inte ens alltid ha någon vattbalja åt dem i denna hage. Vattnet står ändå bara å blir skitigt så de e helt onödigt. Däremot om ja märker att dom behöver mera vatten så lägger ja dit en pyts såklart!


Vi höll på en 3-3,5h ungefär och fick MASSOR gjort! Avslutade sen på altan i solen med en varsin ISKALL dricka i form av öl/cider samt grillad korv och min populära skin/ost pastasallad!! Ha fortfarande inte riktigt fattat VAD det är som e så populärt i den men omtyckt är den så va e väl bättre än det!??!


   

Samt såklart en MASSA prat o diskussioner!! Vi ha nog gjort världen MYCKET bättre idag ;)

Nämen de e nog länge sen ja haft såhär trevligt som vi verkligen haft idag =) Ni e ALLA guld värda för mej och ni betyder verkligen MASSOR för oss i våran vardag ♥ ♥


På kvällen tog jag itu med det som fanns kvar av den mögliga/ruttna halmbalen som stod utanför stallet så NU e den också borta =) Fick hjälp på slutet av Tom o Karhu när mina armar o axlar började strejka lite, så då körde dom skottkärra o sånt! Ja skötte finliret sen genom att kratta bort det som spridits ut osv. OJ va fint det blev utanför stallet nu när den där äckliga, fula balen e borta =)

Så hade vi Niina på besök med barnen en sväng! Alla blev nöjda då Viljami fick leka i bussen och flickorna fick komma in i hagen o klappa hästarna samt att dom fick RIDA lite =) Freippo fick agera barnhäst ikväll o gick så snällt med en unge i taget på ryggen några varv på gården! Han märkte väl inte ens av dem på ryggen, skulle nog ha kunna vippa dit alla tre =P Men han va snäll o tålmodig och lunkade på helt coolt brevid mej =) Även när Niina gick brevid o höll i VIljami som va lite skeptiskt mot hästen, eftersom han förra gången började stortjuta på hästryggen o ville bara ner, men inte nu! NU satt han med ett MEGA stort leende o såg sååååå nöjd ut =P De ska va isis ;)


Så nu tar vi kväll här på Tallkulla! Imorgon morsdag så då blir det middag ute på Eckerö Hotell o Restaurang med mamma o pappa. Ska bli najs! Hoppas ja får sova bättre inatt bara!

Vaknade nämligen flera gånger av att händer o armar va bortdomnade TROTS att ja hade handledsstöden på mej =( Sen vaknade jag en gång av att ja höll på å slita av mej dom... Det blir ju så tusans varmt de dom på sej, för har du varmt om handlederna får du ju varmt om hela dej, så dom e INTE trevliga att ha på sej =( Men det börjar blir lite slightly irritating att vakna med bortdomnade armar ÄVEN när man har dom på sej, eftersom de e meningen att dom ska FÖRHINDRA det...

SUCKSUCKSUCK!!!

Nåja, vår inneboende hem igen också för en stund sen efter att ha kört hem Niina o barnen till Kvarnbo, men nu kravlade han upp till sitt till gästrummet, förmodligen för att se på film ;) De e så SKÖNT att ha såna gäster som just tex.Karhu som e så självgående! Man behöver inte underhålla honom på nått sätt å även om han huserar här så e vi aldrig upp i varann. Han har gästrummet där han kan va i lugn o ro när han känner för det o vi har vårat!

Nice!


Until Next Time

Fridens

 

Av AG Ylander - 8 maj 2013 21:35

OBS:

DETTA ÄR NU DÅ VAD JAG PERSONLIGEN TYCKER O TÄNKER!!!!!!!


Hittade en så bra bild på facebook:

 

Det ligger verkligen något i de orden! Även fast den fått många kommentarer att detta e totalt skitsnack...

JAG anser att man inte kan vakna upp en morgon och titta på sin partner o bara konstatera att man inte älskar den längre... Då har man nog aldrig ÄLSKAT heller.

För ja menar, om man älskar en annan människa, verkligen ÄLSKAR djupt, innerligt, själsligt av kropp o själ, så försvinner inte de känslorna på en natt! För gör dom det, då var det aldrig ÄKTA!

Jag älskade nog aldrig mitt ex, inte på riktigt!! Det kan jag inte ha gjort, för jag känner inget annat än avsky när jag tänker på honom...

NU älskar jag, jag älskar mera än jag någonsin trodde var möjligt! Jag hyser känslor som jag inte trodde fanns eller som man kunde känna för en annan människa! Jag har ALDRIG älskat en människa som jag älskar Tom, inte en chans!! Jag kan inte se mej leva ett liv UTAN honom vid min sida! Det finns bara inte! Aldrig har jag väl kännt samma samhörighet med en människa! Att verkligen vara varandras pusselbitar som gör bilden komplett. Det fanns en tid då jag blev riktigt RÄDD för mina känslor, de  var så starka o djupa. Jag trodde som sagt inte att man KUNDE älska så hårt, djupt, intensivt! Tills det visade sej att känslorna var besvarade, med samma intensitet o styrka!

Att känna en sån kärlek, att vara så älskad, är underbart!! Vem skulle inte vilja vara det?? Alla vill väl vara älskade??

Att efter lång tid hitta den som man verkligen hör ihop med, är fantastiskt! Jag kunde inte vara lyckligare! Det går upp och ner, såklart, de gör det alltid i förhållanden/äktenskap. Just nu är det jättebra =)


 


Until Next Time

Fridens

 

Av AG Ylander - 8 maj 2013 10:40

Fast kanske inte riktigt den typen av skor ja vanligtvis köper ;)

Igår va ja till stan på röntgen då. Men när ja anmäler mej så ha dom inte ens fått in remissen från Cityläkarna =( Nåväl, sitter o väntar ett tag men sist o slutligen får ja röntga nacken!

Efter röntgen for ja för att söka arbtskläder o ÄNTLIGEN fick ja köpt ett par JALAS kängor!!! HAPPYFACE!!!!


 

Ville egentligen ha ett par varmfodrade vinterkängor, men dessa är vattentäta med anti halk sula o vad allt det nu var! Bra när man inte betalar själv ;) Blev även ett par arbtsbyxor så nu klarar ja mej =) Janå, man sätter ett par sockor i dessa så hålls nog fötterna varma! Dessutom e dom ju såååå bekväma jalas skorna!!

Dessa har någe Dry+Lock grejs

* Vattentät struktur

* Vattenavstötande ytmaterial

* Drylock membran som andas

* Förseglade sömmar

* Greppsäkert specialgummi

* Grepplameller

* Elastisk även i stark kyla

* Värmetålig till +300 grader


Blir nog bra arbtskängor detta =)


Men just nu gäller detta:

   

Soffmys med katten + Bingokúlur =) MUMS!! Samt Extreme Make Over Home Edition på TV!


Underbart väder igen! Fortsatte igår på mockandet i hagen... På lördag e de meningen att vi ska ha talka där med Tallkulla Gänget (Dom som nu finns på ön ;) ) och i vanlig ordning fick ja beställning på pastasallad ;) De e nått tydligen med min skin/ost pastasallad, folk e som galna i den =P I synnerhet Corinne o Såkken!! Sist Linda va hit på kalas åt hon nog rätt bra av den hon med ;) Jaaajaaa, måst väl slänga ihop en sån då bara =P

Hoppas de sen kommer nån på lördag bara =D


Until Next Time!

Fridens

 

Av AG Ylander - 6 maj 2013 12:43

Lördagen jobbade jag, men de går så snabbt o smidigt just nu på gården att det nästan är "löjligt" men ja passar på att njuta, snart börjar väl kalvningsrumban å DÅ lär det bli mera... Så att ja just nu mjölkar på 30-40min så stör mej inte alls =)

Sen for vi ut på tur, pigga hästar o glada ryttare! Skrattade gott åt Jennifer som mitt i allt började gnata

"Ja vill galoppa, KAN vi galoppa, nu VILL JA FAKTISKT GALOPPA!!"

"jajajaaa, vi galopperar då!!" tyckte jag

Å galoppera fick hon!! Tusans vilken fart de två små L:en fick upp (Laufa o Litla) för Jenny haka ju på hon också =P Har märkt att Litla vill INTE ligga först, men hon trivs bra o får en TUSANS fart när hon e jämnsides med någon!!


På söndagen sen tog vi lite sovmorgon först, Tom va med svågern till Sverige på lördagen så han va rätt trött o sliten när han kom hem. Tror vår kväll slutade vid 22.30 på lördagen =P

Sen for vi ut på ritt allihopa! Jag, Jenny, Jennifer, Corinne, Petra o Fanny =) 6 glada ryttare med 6 pigga icelandic power ponies =) Ja misstänker nog att hästarna hade ABSOLUT lika roligt som oss =) Red riddarklint runt o till Solbacka. Återigen tog vi en rask galopp o nu tände Laufan till på allvar!! JÖSSES vilken acceleration de fanns i den där lilla hästen... Ja kände riktigt hur ja for bakåt, fötterna nästan igenom stigbyglarna o så höll ja mej kramaktigt i manen medans hon matade på =P De va need for speed BIG TIME!! E de något isisar lärt mej, så e de att man ska ALDRIG underskatta en liten islandshäst!! PUNKT!!

Sen märkte vi en annan gullig sak! Nu när Litla o Laufa varit åtskilda ett tag, så varje gång Litla träffar henne igen står hon riktigt o myyyyyser å småhörrar åt Löövet =) Gullisarna =) Sen vill både Litla o Ljufa gå så nära Löövet som möjligt när vi e ut =P Ja tror Löövet e lite BFF med alla jag =) Men hon e en sån bra häst på det viset, hon e lugn o trygg o stabil! Hon e inte rädd av sej för nått o hon e jämnlik mot resten av flocken! Hon går undan för ledaren o håller sej lite för sej själv!

Min fina fina Löffe ♥

Avslutade dagen med fika vid stallet i solen här på Tallkulla!! Så underbart varmt o skönt minuset va väl alla myror då...

       

Vår stallhund e tillbaka igen också =)

 

Tre ytterst trötta hästar njuter av solen =)


Idag har jag varit nu till Cityläkarna! Fick ingen som helst hjälp på hälsocentralen sist ja va dit så då efter att vi kom på att ja jobbar för LR alltså ska till CL så for ja dit.

Idag träffade jag läkaren. Hon klämde o kände, drog, peta o påta. Så tog ja ett gäng blodprov o imorgon ska ja o röntga handen o nacken... Nu börjar det ju faktiskt HÄNDA nått!! Skönt!!


Nu iväg på work. Börjar i ena ändan på gård 1 å far sen o fortsätter på gård 2!


Until Next Time

Fridens

 

Av AG Ylander - 6 maj 2013 08:19

Det var en liten stund sen ja skrev nått igen nu, nåja, så kan det vara =P Ibland trögar det mera än andra gånger!!

Fredag så hamnade Jenny o ja på en spontanresa till Arlanda... Diskussionen på torsdagen lät ungefär såhär:

AG: Jenny, vi ska ti Arlanda imorgon

Jenny: Va sa du?? Ska vi??

AG: Jaaaa, för ja ska hämta Corinne o du ska me!
Jenny: Va sa du?? Ska ja??

AG: JAAAA, vi far imorgon me första Rosella!

Jenny: Jahaa, jaja, nå vi far väl då...


*HAHAHAHA*

Jag som verkligen vill PLANERA!!!

Torsdag kvällen vart lite hattig alltså, vi va mitt i en ridtur när Corinne ringde, så sen va de bara att fara till stan efter bil o Ytterby efter släp. Hem o springa igenom duschen å så sova nån enstaka timme.

Fredag morgon va ja mera död än levande, men släpade mej upp ur sängen iaf, Jenny hann komma hit innan ja kom mej ut, å så iväg... I stan kom ja på att båten går 15min tidigare på fredagar... Så när vi kom burnande över hamnområdet höll som på att lossa linorna till båten =P Men vi HANN!!

Väl på båten va ja inte så trött, men när vi körde iland hade ja EN tanke i huvudet: KAFFE!!!!

Sagt o gjort, hittade en liten mack på vägen där vi tog kaffe o smörgås. Men på den där jävla mackan va de ju någe svettost a´la emmental, så fast ja tog bort den smakade ju hela mackan skit ännu =( SUR!!!

Fortsatte resan mot Arlanda...

Till saken hör att ja INTE kört bil på 14år i sverige, inte sen ja va dit med bilskolan

INTE dragit hästsläp där

EN gång varit till Arlanda o då parkera vi på långtids o sen åkte buss till terminalen...

(fast Catta sa rätt bra, bil ha ja kört, släp ha ja dragit, så de va inget värre än ett nytt land att göra de i =P )

Allt gick bra tills vi va inne i Arlanda o de va en vägdelare TERMINAL 2 3 4 åt ena hållet å TERMINAL 5 åt andra... Va mera åt 5:ans håll så ja tog ditåt... Vart fan parkera då när de inte gick att backa med släpet?? Nåja, de va tomt nästan på parkeringen där så ja drog lite snyggt över 7 rutor på längden ;)

Sådärja, vackert!!

Gick upp till terminalen o började fundera vart Reykjavikplanet kommer....

Inspekterade tavlorna...

Nåmen si där, de kommer till 5:an =D

Perffa!!

om 2 timmar.....

Nådåså, då sku vi roa oss på Arlanda då =P

Satt oss först på 7eleven med en varsin vattenflaska o glodde på folk.... Gick ett varv där, inte så mkt att se på faktiskt... Gick o röka... Satt oss på ett annat café med värsting sköna soffor, dit blev vi =P

Kaffe o megamuffins kostade 49 kronor så de satt man med sen i en timme... Vi höll nog båda på att somna dit i soddorna =P Men mitt  allt va klockan 12.30 o bara 10minuter kvar tills planet landade! Började fundera lite när tv4 sporten o andra kanalers tv-team kom dit att var Corinne nu gjort =P Visade sej att de tydligen va nån sportmupp som kom som ingen av oss kände alls igen på nått sätt ;) Vi tyckte att de kunde väl varit Bon Jovi som kom eller nån sån så man kunde säga att man sett en kändis iaf =P

Efter ett tag så kom även Corinne iland! Packa in sakerna i bilen å så for vi. De började bra med att vi körde mot "förbjuden körriktning" skylten =D Corinne hade visst bara kört automat på iceland ;)

Påbörjade resan mot Skråmsta...

Hittade dit rätt fort! Hittade rätt häst också! Fanns en par fina isiar till som stod där, ja tyckte vi kunde ta me en till när vi hade plats i släpet! Men vi skippade det sen ;)

Resan tillbaka till Norrtälje va rätt spännande... DÅ körde vi fel... Hittade oss vid Vibo(Vidbo??) kyrka... Men kom rätt fort på att vi bara missat en korsning! Så då körde vi tillbaka å svängde å så mitt iallt "NORRTÄLJE" =D

Loda på inne i Norrtälje en stund, för då hade vi mitt i allt en massa tid innan båten skulle gå...

Men hem kom vi, allt gick bra å på lördag morgon släppte ja ut två fina svartskäckar i sommarhagen =)

 

Birta frá Kalfholi 2 o Laufa frá Minni-Borg =)

Berit o Löffe ;)


Until Next Time

Fridens

 

Av AG Ylander - 1 maj 2013 22:04

Onsdag kväll, men känns precis som söndag eftersom de varit röd dag idag! Snacka klämdag =P Konstigt att ha Tom hemma en onsddag, fast ja själv varit på jobb dock!

Va ut på en ridtur på förmiddagen, trodde inte ja sku hinna först men de va inga problem iaf att hinna med allt =) Så vi for ut Jag, Petra, Jennifer, Jenny o Tessy! Riktigt nice o varmt o skönt va de =) Laufa va mkt piggare än förut, men nu ha hon fått vila en vecka också, gjorde nog gott åt henne eftersom det varit rätt intensivt före o efter Reynir kursen! Men nu e de dags att köra igång träningen inför tävlingarna!! Fick så goda nyheter att ja kunde ha krypit igenom telefonen o KYSST Corinne!! Laufas nya pass fixat!!!! Vilket betyder att ja kan tävla i vanliga tävlingarna i C-grupp o inte alls behöver va me i några prova-på tävlingar!! Det är ju inte riktigt som att varken hästen eller jag behöver tävlingsvana ;) Så nu ska ja göra min femgångsdebut =D Bära eller brista!! Vi e me för att ha ROLIGT!!! Jag har inte så stora förhoppningar, men ska ta dit hästarna kvällen före så ja får tvätta upp dem ordentligt, så damma av tävlingskläderna också så även om de går åt skogen ha vi varit hela o rena iaf!! TUSANS va ja längtar!! Ska bli så GRYMT roligt att tävla igen!! Som jag SAKNAT det =D Jag har emellanåt gått o tittat längtansfullt på mina tävlingskläder, de vita ridbyxorna o svarta kavajen (Som ja förövrigt fått av Linda för ett antal år sen!), vita handskarna o shortchapsen o tänkt tillbaka till när ja tävlade sist! Eller på rosetterna som hänger på väggen och riktigt längtat tills jag får tävla nästa gång men NU FÅR JA DET!!!! Hästarna e båda uppvaccinerade o allt e klart =) Freyr i fyrgång o tölt o Laufa i femgång o tölt!!

KAN inte tiden gå nu!!!!!


På kvällen va ja ut på en ritur till, fast nu med Fanny o Jenny =) Jenny hakade på en vända till med Litla! Först gick Litla iväg när Jenny kom ut i hagen, men sen följde hon snällt med o va riktigt pigg o på G =) Aleiga va riktigt fin ikväll också =) Det är nog alltid ett nöje att rida den hästen =) Vi drog returdepårundan med lååååånga, lugna galopper, perfekt kondisträning =) Aleiga galopperade så lätt o fint med öronen framåt och hade nog lika roligt som jag =)


Sen blev det ju ett totalt missförstånd här som vanligt när det gäller text!!

MIDDAG är något heligt för oss!! Så är det bara!! Varför ska jag äta med någon annan 1 tim före Tom kommer hem från jobb o vill äta med mej?? Eller vice verca. Det är väl en helt annan sak om man äter lunch på skilda håll eftersom han jobbar o ja e hemma den tiden! Men middagen är något man äter tillsammans på eftermiddagen/kvällen som avrundning av dagen, pratar igenom vad som hänt o vad man gjort. Något annat är otänkbart! Iaf för oss!! Men det verkar en del inte förstå =( Att sen börja ha attityd mot mej gillar ja inte riktigt, inte innan man tar reda på hur saker o ting ligger till... Nåja, men ska de låta på det viset så behöver det inte bli flera gånger!

Sen detta med planering o spontanitet. Vi e spontana av oss, absolut! Men vissa saker VILL jag helt enkelt planera, så som middagar! Jag är bara sån, man vill ju kunna ha allting hemma o förbereda sej o maten innan gästerna kommer. Om så bara några timmar före så e de OK, men inte att bara ringa o säga att "Nu e vi på väg till er på middag" typ, även om man har med sej sitt eget men VI måste ju ha nått hemma också!

Sen va de lite annat ja inte riktigt förstod var bottnade i menmen... Aja, känns det bättre att häva ur sej sånt så gör det då, men räkna inte med att de kommer flera gånger bara!

Även när jag var arbetslös så ville jag planera mina dagar! JAG mår bättre av att ha rutiner o planer i min vardag!! Tom är mera spontan än mej så nån av oss måste vara planeringsfreaket =P det är bara så o alla som känner mej VET det!! Att sen börja påstå ditt som datt är helt ur röven, att han inte sku "få" grilla med vänner!??! Klart han FÅR, men nu hade vi redan planerat middagen tills jag kom HEM från jobb, så varför skulle han börja äta före som sagt!??! Nej suck...


Blir bara så less...


Hade ändå en otroligt jobbig morgon som ja bölat ögongloberna ur mej så... Men kändes mkt bättre efter ridturen med glada människor o pigga hästar =) Lycka är att rida Laufa ♥ och Aleiga ♥ Man blir bara så glad av de två märrorna!

Imorgon ska Aleiga igen få komma ut o röra på fläsket lite =) Tar en tur på f.m med Jenny o sen ska Löövet få motion på kvällen! och däremellan jobba! Så, där har ni min... Torsdag är det imorgon ja!!

E ju gräsänka på kvällen också så då har ja ju all tid i världn att rida =D


Har även fått ÄNTLIGEN köra min mommobugatti idag!! GUUUUD va skoj det var!! Hade ju helt glömt bort hur fin o framförallt ROLIG den var att köra =) Att man måst använda muskelservo märks inte mkt när de e nya sommardäck på! Min fina fina lilla röda lingon!!


 


Ha sökt mej GALEN efter en enda bild på lingonet men näää, HAR ja nån j*vla bild på bilj*vlen??? Neeeee, såklart inte då när ja verkligen ville HA en, nejnej siddu, nej VARFÖR sku ja de då??? Nää nää, när de inga händer någgi!!!

SÅ då får fina lilla Löövet illustrera dagens inlägg =)


God Natt Folket!


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards