Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Gammal nostalgiiii!!

Av AG Ylander - 22 augusti 2013 21:39

Hittade min pärm þróttur frá Bakkakoti ♥ Blev en riktig nostalgitripp med ALLA domarkommentarer, startlistor, resultat odyl av alla tävlingar vi varit med i =) E ju inte bara 1 o 2 som Proupie o ja va me i =) Upptäckte även att 3/7 var det 11år sen jag entrade The World of Icelandic Horses genom att från delad ägarskap blev Proup min, BARA MIN!!! Den dagen minns jag så väl! En av de lyckligaste dagarna EVER!!

Ända sen dess har jag varit i denna hästvärld och här e jag för att stanna! Om det var något Painkiller lärde mej under de 6mån jag hade honom så var det att storhästvärlden INTE passar mej! Jag fick så ont av att rida honom på slutet att de inte var klokt.... En isis har alltsom oftast mjukare rörelser än en "vanlig" häst, dessutom kan man ju alltid tölta med dem om det blir obkvämt ;) Har man en gång fått känna på töltens tjusning så vill man INTE vara utan det ;) Oftast iaf!! Men såklart finns det personer som inte gillar det alls! Vet av några stycken såhär direkt på rak arm.

Men jag, JAG byter INTE ras!!

   

þróttur frá Bakkakoti

foton: Johanna Karlsson

för måååånga år sedan ;)


Förkylningen from HELL ha bitit sej fast i mej också =( I tisdags kväll hade jag lite ont i halsen, sådär som att man har en sockerbit i halsen som INTE åker ner fast man dricker! Igår kväll va de lite sisådär. Imorse när ja vaknade var jag TOTALT igenbommad... När jag svalde kändes det som om det drogs rakblad upp o ner i halsen. Snoren rann, ögonen  rann, ingen röst hade jag heller =( Fy TUSAN hur ja mådde... Blev lite bättre under dagen. När Tom kom hem från jobb så körde vi vatten åt hästarna men då mitt i allt vände magen på mej =( Trodde ja sku kräkas som ja mådde då. Huvudet kändes som fyllt med bomull och HELT avtrubbat =( Nu e de kväll o dags att börja söka sej uppåt till sovrummet, nu börjar näsan gå fast igen =( Förbenade snoret går ju varket att dra in eller blåsa ut =P

Länge sen ja mått såhär nu, ha ju faktiskt fått va frisk hela sommaren!! *pepparpeppar*

Passade på att ta en låååång varm dusch när Darling ändå va o övade med bandet, hårinpackning o rakade lite här o var ;) Riktigt skönt!! Men nu börjar ja må som en påse skit igen... URK... Nåja, ska väl laga en panadol hot eller en kopp te innan läggdags så ser vi hur ja känner mej sen =P


Ibland när jag har tråkigt så tycker ja de e superkul att sminka mej =P Dessutom så behöver ju inte ♥ komma hem till en skräcködla VARJE dag heller ;)

   

Tyckte själv iaf att jag lyckades rätt bra =) Nöjd vart jag =)


Nu e de nog dags för en kvällsfikus o sen tuttilulla!!

Until Nxt Time

Fridens

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards