Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av AG Ylander - 10 augusti 2012 21:21

Jaaa, vad ska ja skriva här nu då... Ja har ju liksom inga biologiska syskon!! Visst har ja nära vänner som ja kallar syskon men de e en annan sak =)


Va iaf ut på en ruskigt roligt ridtur med Corinne, Ellie o Mikkiz =) Började med extremklättring ;) Sen blev de lite galopprejs på väg bortåt =P Laufa la en sån sjujävla pass så de inte va klokt, sen tog vi galopp, hörde o såg Edall närma sej, petade på lite till, då slog turbon i =P JÖSSES va den där lilla hästen flög fram ;) Man ska aldrig underskatta små isisar kan ja ju lova!! T.om att stora, snabba Edall fick kämpa lite för att komma om, men klart dom kom om sen =) Efter kalhygget tog vi en repa till, ja hörde Corinne ropa "Nu kommer vi AG" "I helvete heller" tyckte Laufa å spruta iväg =P Lille söthästen min =) Freyr tyckte nog också de va skoj, Gunde med =) Alla hade riktigt skoj o vi fick mkt ventilera =) De e såna turer som får en att bli på fruktansvärt bra humör efteråt!!


puss o kram

 


Av AG Ylander - 10 augusti 2012 00:09

Jag började ju en gång för lääänge sen på en sån därn 30dagars lista, ska väl ta o fortsätta på den nu äntligen!! Första delen finns att läsa 7 februari 2011 =P Nåja, bättre sent än aldrig ;)


Listan jag höll på med går som följande:

Dag 1: Berätta om dej själv

Dag 2: Min första kärlek

Dag 3: Mina föräldrar

Dag 4: Vad jag åt idag

Dag 5: Min definition av kärlek

Dag 6: Min dag

Dag 7: Min bästa vän

Dag 8: Ett ögonblick

Dag 9: Min tro

Dag 10: Vad jag är tacksam över idag

Dag 11: Mina syskon

Dag 12: Vad jag har i min väska

Dag 13: Den här veckan

Dag 14: Vad jag hade på mig idag

Dag 15: Mina drömmar

Dag 16: Min första kyss

Dag 17: Mitt favoritminne

Dag 18: Min favoritfödelsedag

Dag 19: Någonting jag ångrar

Dag 20: Den här månaden

Dag 21: Ett annat ögonblick

Dag 22: Någonting som gör mig upprörd

Dag 23: Någonting som får mig att må bättre

Dag 24: Någonting som får mig att gråta

Dag 25: En första gång

Dag 26: Mina rädslor

Dag 27: Mitt favoritställe

Dag 28: Någonting jag saknar

Dag 29: Mina mål

Dag 30: Ett sista ögonblick


Alltså hade jag kommit till dag 10

Vad jag är tacksam över idag

Svårt att säga specifikt bara idag, men jag är otroligt tacksam överlag att jag får sånt förtroende av L att jag får rida hennes finfina topphästar nu och då =) I synnerhet när jag får rida Idunn, det känns stort för mej!! Aleiga är megafin hon också, absolut!! Men olik Idunn på alla sätt och vis, såklart! Det känns så otroligt bra att L litar på mej såpass att jag får åka runt på hästarna! Såklart hon själv varit med de 2ggr jag ridit Idunn men igår när ja red Aleiga va ja ut med Fanny! Det känns underbart när nån litar så mkt på en =) Dessutom så gynnar det ju mej också som ryttare att få rida annat! Steget är stort från"medelmåttan" Laufa till topp klass tävlingshästen Idunn, men det är otroligt roligt att få rida annat också =)

Jag är tacksam över att jag har den finaste av män i mitt liv ♥♥ Tom ger mej varje dag nya orsaker att älska honom mer och mer och mer, vår kärlek känner inga gränser och jag är lyckligare än jag någonsin varit i mitt liv!!

Jag är tacksam över min underbara vänner! Ni vet vilka ni är =) Våra ventilerings ridturer med Corinne, Mikkiz, Ellie o Linda, eller med bara nån av dem, är GULD värda! Jag kan vara på hur dåligt humör som helst innan, när jag är hemma igen har jag ett leende på läpparna! Ni dömer mej inte fast jag skulle ha en dålig dag, vill jag gnälla, gnata o klaga, så FÅR jag göra det. Antingen muntrar ni upp mej eller så passar ni också på att gnälla o klaga över något!! Och jag menar, Corinnes positiva energi, VEM blir inte smittad av den då?? Den människan är helt otrolig på att vara glad och positiv!! Jag har även flera nära vänner, inte många, men er jag har så vårdar jag extra ömt!! Närmast hjärtat har jag ju såklart min finaste Sara♥ som jag känt sen vi var 6år gamla och fortfarande är vi vänner! Ingen känner mej som hon, ingen känner henne som jag! Ja undrar faktiskt om våra karlar känner oss på samma sätt som vi känner varann?? Ja tror faktiskt inte det ;) Såklart att Patrik känner till Saras innrsta hemligheter o Tom mina, men det finns nog vissa saker som inte ens de vet om oss =P

Jag är tacksam över att jag har tak över huvudet och mat på bordet!

Jag har rätt mkt att vara tacksam över egentligen!! Men vad gör man ändå?? jo man KLAGAR, GNÄLLER o GNATAR!!! Man e ju aldrig nöjd med det man har... =/


 


puss o kram

God natt

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards