Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av AG Ylander - 20 augusti 2012 21:57

Augusti var det ja... Har väl varit en helt bra månad! Tom♥ hade semester ->13:de så ja fick ju ha honom hemma vilket var uuunderbart!! Denna sommar har innehållit så mkt kärlek o ömhet att ja nästan spricker av lycka bara av att tänka på hur härligt o mysigt vi har haft det =) Tur är väl att vi alla är olika, tur att jag hittat en karl åt mej som behöver lika mkt närhet som jag gör! Jag fick en gullig kommentar på FB en gång: Såg dej o Tom utanför Mattssons igår, va rara ni såg ut, gick där hand i hand =) Saken är nog den att vi går ALLTID hand i hand ;) Vi är väl så löjliga å puttinuttiga helt enkelt då =P Men hey, that´s us!!

Känner även att NU är ridningen igång på allvar =) Har hittat två medryttare som har hästarna 2dagar/v och som det (hittills) funkar ASbra med!! Lycka =) Vi har varit ut på en massa roliga ridturer i tid o otid! Samt badat med hästarna =) Jag har fått prova rida Aleiga, Idunn o Soumi, vilket har varit jättekul!! Alltid nyttigt att rida lite annat än sina egna bara... ;) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om augusti hittills... Det hinner ju hända mycket ännu innan augusti är slut dock ;)


Idag var ja till Eckerö o prosteijobbade lite på förmiddagen, sen körde ja mamma till båten, for via Emmaus en sväng o hittade det ja letat länge efter: En VÄST med dragkedjsfickor!! Jag har ju haft den där provisoriska som ja fixade till av en gammal träningsjacka, men den är ju för stor o otymplig! SÅ nu hittade ja en riktig + att ja hittade en riktigt fin tunika!!

   

Rätt förbannat skitdålig kvalite på bilderna dock =( Aja, den e iaf svart med lila rutmönster! Här har jag till svarta ormskinnsmönstrade leggings! Vart riktigt snyggt ;)


Blev en spurtig ridtur i kväll också! Micaela Lund va ut o red Freyr å så va ju Mikkiz o Ellie med såklart =) red lite vilse i skogen i sökandet efter en väg runt igenom skogen från Stålsby tillbaka till motionsslingan... Lyckades inte... Så de blev offroad utav dess like! TUR att man har tappra små hästar som verkligen tar sej fram överallt =) Men roligt hade vi o hästarna va duktiga!! Va nyss ut en sväng, kan ju bara lova att Laufa INTE är svart o vit utan snarare helsvart... Svettig + tumbat så... Fast nu har vi namnet på de nya paret: Turbo Töfsan och Tornado Ture!! Laufa o Edall!! *HAHAHAHA* Börjar få tölten att funka på henne igen nu, GGUUUD va kul det känns när de funkar, när hon släpper o jobbar rätt, hon e duktig tjejen, men e lite svag ännu att kunna jobba korrekt längre bitar, men hon kämpar på mitt tappra lilla isländska fullblod ;)


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards