Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av AG Ylander - 25 augusti 2012 12:30

Oj, det är mkt som får mej att gråta...

Ibland när jag tittar på "Det Okända" och mediumet berättar åt husägaren att "Det är din farmor/mormor/morfar/farfar som är här och bara vill se att du har det bra i ditt liv" så blir jag att titta på bilden av mormor och sen kan jag ligga o gråta hejvilt en stund... Hoppas att hon är hos mej och vakar över mej!! Jag saknar henne något så grymt mycket att de inte finns ord! Men sorgen har blivit lite bättre nu än vad det varit...

Tanken på att förlora någon av mina närmaste får mej att gråta... Jag vaknade upp en natt av att jag storgrät i sömnen, hade drömt om att Tom hade gått bort... Kröp intill honom, kramade honom hårt å bara låg där tills jag lugnat ner mej... Det kändes så verkligt på något sett den drömmen!!

När jag läser om djur som far illa kan jag också gråta!! Jag blir så ledsen och ARG på människor som inte tar hand om sina djur! Sen att höra deras historier i tex Animal Cops när polisen beslagtagit en häst som varit mager och med invuxen grimma samt för långa hovar "Jamen, den såg int ut sådär 3 dagar tidigare" NÄHÄ??? Nej sånt därnt händer ju över en natt!! Eller hur... =/

Att titta på Extrem Home Makeover får mej också att gråta när man ser lyckan hos famlijen som får sitt nya hem!! Det är så roligt =)

Råkar jag se en förlossning på TV så börjar jag gråta, mest av den tomma känslan jag får av att aldrig själv få uppleva det =(


puss o kram

Och så såklart en dagens: 


 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards