Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av AG Ylander - 27 augusti 2012 20:14

Min absolut största SKRÄCK här i livet är att bli lämnad ensam... Ensamheten skrämmer mej kolossalt mkt!! Att Tom♥ skulle plötsligt lämna mej av någon anledning...Det är absolut min värsta mardröm!! Jag funkar inte ensam... På 13år har jag varit singel 1månad! Jag är bara helt enkelt en sån människa som ska vara med någon! Inte så att någon måste ta hand om mej, helt hjälplös är ja väl inte. Det har nog både Catta o Linda sett till att uppfostra mej till ;)

En annan rädsla är ju såklart att det ska hända något åt någon av mina närmaste! Tex så om jag vet att Tom slutar kl.16, klockan närmar sej 17 o jag inte hört ett ljud eller får tag på honom. DÅ börjar tankarna springa iväg med mej o fantasin sätter fart... Sen e ja så uppjagad när han väl stiger in genom dörren att ja snudd på skäller ut honom först innan ja kramar om honom... Det är för att då har ja hunnit bli så RÄDD att de hänt nått allvarligt. Därför är jag mkt noga med att när han vaknar på morgonen å stiger upp för å fara på jobb, att han väcker mej, ger mej en puss å säger "jag älskar dej" för man vet ALDRIG när de e sista gången man ses... Så är det ju bara!!

Klart jag är rädd att något hemskt ska hända mina föräldrar också!! När min pappa en gång blev överfallen å rånad i en park i Tallinn höll jag absolut på att stressa ihjäl mej =( Stackars pappa... Han hade inte ens mobil mera då för den tog dom så ja kunde inte ringa honom!! När han väl ringde mej sej så blev jag så lättad att ja bara grät...

Samma den sommaren när mamma hade fel med medicineringarna. Först tog hon en tablett för mkt, gången därpå tog hon en hel DOS för mkt av sina starka epilepsimediciner... De kunde ha slutat illa!! DÅ var jag också rädd... Ingen vill ju att dens föräldrar ska gå bort!! Nej mamma o pappa SKA finnas där. ALLTID!!! Men tyvärr är det  ju inte så......

Att det ska hända något hemskt med djuren är jag såklart också rädd för!! Man vill ju inte att NÅT ska hända ens hjärtegryn!!

Jag är en väldigt orolig person av mej... TYVÄRR måste ja nog säga för de e f*n inte roligt att gå runt å oroa sej o grubbla på allt jämt... Det stressar sönder mej totalt =(

Det är skönt att ja har så fina vänner runt omkring mej som får mej på andra tankar!! Ni är guld värda♥♥


Bjussar på denna skiiiiitsnygga bild på Corinne å mej idag =P

 

Såhär snygga var vi när vi for ut å rida idag ;) *Wuuhuuu*


Tom ♥ Anna

 

 

Du är allt jag någonsin önskat

Du är allt jag någonsin drömt

Du är den som får mig minnas

Alla drömmar jag har glömt

Och du är den som får mig hoppas

Du är den som får mig le

All min kärlek får du bära

Hela livet vill jag ge


För du är där när ingen ser mig

Du är där när stormen yr

Du är där när natten skrämmer

Och du är där när dagen gryr

Och jag vill alltid ha dig nära

När som åren läggs till år

Och vad livet vill oss lära

Är att framtiden är vår


När som klockorna har stannat

Och tiden tycks stå still

Och man inte vågar säga

Det som längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer

Då ska vi minnas denna dag

Och förstå vad som än händer

Är det alltid du och jag



puss o kram

 


Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards