Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av AG Ylander - 29 augusti 2012 21:17

Ja, det är väl inte så svårt uträknat vad jag kommer att skriva om!! ♥ MORMOR ♥

Finns INGET jag saknar som jag saknar henne... Det känns fortfarande som att "alla andra" sörjt färdigt o nu lagt locket på! Tanten e död o begraven, let´s move on!!

NEJNEJNEJNEJNEJ!!!

JAG KAN INTE DET!!!!
Hon va min MORMOR, hon var mitt ALLT. Vi stog varandra så grymt nära. Jag saknar henne varje dag. Det går faktiskt inte en enda dag att jag inte tänker på henne alls. Varje kväll tänder jag ljus vid hennes o Eeros bilder. Bara för att det känns bra!! Jag kommer aldrig att sluta sörja, tänka, fundera, sakna...

       

Därför älskar jag att vara i Pargas, där finns du med mej ännu!! Jag känner att du finns kvar där! När jag ser på "Det okända" och mediet berättar för någon i huset att "Det är din mormor/farmor som är här och bara vill se att du har det bra" så kan jag sitta och önska att mormor finns här hos mej ännu också...


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards