Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av AG Ylander - 22 augusti 2012 21:50

Japp, så ni BARA inte hinner lessna på denna följetong =P Nåja, skämt åsido, måste köra en uppdate för mej själv också!!


Dag 1: Berätta om mig själv

Dag 2: Min första kärlek

Dag 3: Mina föräldrar

Dag 4: Vad jag åt idag

Dag 5: Min definition av kärlek

Dag 6: Min dag

Dag 7: Min bästa vän

Dag 8: Ett ögonblick

Dag 9: Min tro

Dag 10: Vad jag är tacksam över idag

Dag 11: Mina syskon

Dag 12: Vad jag har i min väska

Dag 13: Den här veckan

Dag 14: Vad jag hade på mej idag

Dag 15: Mina drömmar

Dag 16: Min första kyss

Dag 17: Mitt favoritminne

Dag 18: Min favorifödelsedag

Dag 19: Någonting jag ångrar

Dag 20: Den här månaden

Dag 21: Ett annant ögonblick

Dag 22: Någonting som gör mig upprörd

Dag 23: Någonting som får mej att må bättre

Dag 24: Någonting som får mig att gråta

Dag 25: En första gång

Dag 26: Mina rädslor

Dag 27: Mitt favoriställe

Dag 28: Någonting/Någon jag saknar

Dag 29: Mina mål

Dag 30: Ett sista ögonblick


sådärja! Då hänger man med lite igen då ;)

Nå de minskar ju hela tiden!! Ha ju visserligen tagit ett bra tag dock att skriva detta... ;)

Fick en kommentar på min blogg igår av en konstnärlig tvilling, gå in å kolla på deras odyl, så GRYMT snygga alltså:

http://geminaarts.blogg.se


Dagen idag:

For me Tom♥ på morgonen så ja sku få bilen. Väl hemma kasta ja mej på soffan en liten stund, vakna när Corinne kom o sparkade upp mej ;) Hällde i oss kaffe o sen for vi ut o rida! Idag blev det riddarklint runt + genom skogen hem. Halvvägs hemåt bytte vi hästar så Corinne fick tukta TöfsiPöfsi lite också o ja fick tukta Froidon! GUUUUD så skoj det var =P Corinne själv utmanade mej på töltrejs, men, gissa vem månne de var som vann då??? *Muohahahahaaaa* Men de e nog jättebra att byta lite sådär så kan hon gapa på mej lite å hjälpa mej med Laufa, vi ha börjat få tölten att funka relativs OK nu bitvis!! Hon e dock väääldigt passtaktig, o grisepassar nog helst, men sen lossar de emellanåt å hon tickar på klockrnt som en symaskin!

Sen blev de lunch med L, hade fått hem fisksoppa från Time Out igår så de blev en stoooor tallrik(fat??) fisksoppa + macka me ost =P *MUUUMS* Plus att hon passa på att prova lite skor o kläder så ja blev av med lite sånt också i samma veva!

Sen bar det av till staden, de va dags för Hondan att få nya sommarsulor, inte en dag för tidigt nej... Jösses hur de gamla såg ut, dom hade lika mkt mönster som Urho Kekkonen hade hår... Dvs NOLL... Men nu jäklar går den finfint!! Tyst o stadigt, de hoppar o ruskar int mera ;)

Sen for ja hem en sväng till(onödigt eg, ja vet...) å så efter ♥ från jobb. Sen vi kom hem ha vi inte gjort så himla mkt... Janå, sorterat lite rentvätt, medans darling dammsög på vinden så bytte ja lakan å så ha ja kört lite bykmaskin o torktumlare! Nu ha vi för en stund sen kommit upp ur bastun o ska snart börja göra oss redo att krypa till kojs, e ju bara såååå nice att krypa ner i en renbäddad säng när man e nybastad!! De e nog bara som så, att man kan duscha precis hur mkt som helst, men man blir banne mej inga lika ren som när man bastar o svettas ut skiten!! Som Arja Saionmaa sa: i sauna blir man ren ända in i själen! De e nog sant de, tanten visste vad hon pratade om ;)

Ja, så mockade ja de lilla som nu fanns att mocka o städa lite i stallet(igen) men Corinne hade nog städan så GRYMT fint igår hon, oj va snyggt o prydligt det var må ja lova =) Hon e så duktig tjejen, e nog lycklig som har de bästa stalltomtarna ja kunde önska mej, Corinne o Malin♥♥

Ja kör nog dag 22 fortsättningen imorgon, måste fundera ut lite vad ja ska skriva om =P


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards