Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av AG Ylander - 30 augusti 2012 08:56

Vet int varför, men känner mej på riktigt bra humör idag =) KAN vara för att ridningen med turbo-töfsan o farbror frej gick så bra igår! Snacka taggade hästar =P Båda va pigga som 7 nödår! Testade även bromsarnas kapacitet och dom var utmärkta!! Tror inte ja ids skriva här var vi galopperade för att testa dem, folk kommer tycka vi e helt galna då ;) *hahahaha* MEN jag LITAR på Laufan, hon stannar alltid när ja vill, visst kan hon ibland ifrågasätta mina val, men stannar, det gör hon!! Finfina ponnin♥♥ Idag ska Corinne o ja va hurtiga o fixa 4 hästar ha vi tänkt! Börjar me Lövet o Gunde, sen tar vi farbror frej o Glassen! Blir nog bra detta =) Ska just igång med att käka frukost, smörgås med kokt ägg å skagenröra *mmmmmm*

Sovit gott o inte ens ett halvsurt mess i morse kunde rubba mitt humör!! T.om att ryggen känns rätt OK, än så länge... Brukar få ont i den sen när ja ridit Freips... Aja, får se hur de går!!

Min hundar har dock inte behagat mej med en blick heller ännu!! Väääldigt trötta zoier i detta hur =P fast katterna ligger o sover på sina håll också. Undrar vad dom rejsat med inatt när dom e så slöa =P


 


puss o kram

   

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards