Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av AG Ylander - 2 mars 2013 13:17

... och for ut på ridtur i sällskap med resten av gänget =) Hästarna skötte sej exemplariskt trots att de stormade, snöade, ven runt öronen, gungor som gungade, presenningar som fladdrade etc. Skrattade lite åt Laufas min när vi red längst stora vägen, hon såg ut lite som "det va väl självaste f*n va de ska blåsa, men fram ska vi" Mötte upp Reykur med ryttare på vägen å så red vi via solbacka o hem. T.om Freyr va riktigt på G från början =) För att inte tala om Laufa o Ljufa ;) Men de e som alltid med dom två brudarna =P

Höleverans fick vi också idag, SKÖNT att ha mat hemma åt pållarna nu så slipper man oroa sej för det, så nu står de alla i allsköns ro å äter hö under träden medans blåsten yr =)

Aleiga ha funkat jättebra i flocken! Tog typ 30min så stog de alla fem runt höet å åt! Freyr va så kär så kär när det kom en ny flicka åt HONOM!!! Laufa e också glad nu när hon har NÅN att "sura" på =P Men det är lugnt o harmoniskt i hagen, precis så som man vill att de ska vara!

Så nu ska vi ta o gosa ner oss i bäddsoffan min älskling och jag å se på TV ha ja bestämt!

Vet inte, men av någon anledning känner jag mej bara extremt lycklig o nykär just nu =P Varje gång jag tittar på Tom pirrar det i hela kroppen o ja känner mej varm inombords =) Han är det underbaraste jag har och det bästa som hänt mej!

Man brukar ju säga att

Kärleken kommer, kärleken går

men vännerna består

Hos oss är det nog helt tvärt om,

vänner kommer och går

kärleken består

För genom alla år, oavsett vilka motgångar vi än haft, så ha kärleken funnits där mer eller mindre =)

Som det senaste ja hörde om oss, va så löjligt att de inte är klokt

Folk får tro, tycka, anse o säga precis va F*N dom vill, VI vet SANNINGEN!!

Jag skulle faktiskt inte kunna vara luckligare än jag är just nu =) Visst, det går i perioder som man absolut inte TÅL varandra mer eller mindre, men det är väl så det ska vara om det är bra i ett förhållande, ena stunden e man så löjligt nykär att man bara pussas, kramas o myser hela tiden, man kan inte för en sekund ens hålla tassarna i styr, för att sen en period knappt titta åt varandra! Tack o lov ha vi kommit upp ur den perioden o är i nykära fasen igen ;) Mycket trevligare så ♥

Idag firar vi förresten

9år och 4månader tillsammans ♥

Snart 10år... Jösses amalia vad tiden går!! Det trodde ja nog inte när vi hade det som mest kämpigt för några år sen, att de skull fortsätta, men det var nog någon mening med att vi skulle fortsätta vårt liv ihop och det har vi =) Ger inte upp i första taget, finns många saker ja har och kan ge upp med i vardagen, men äktenskapet är INTE ett av dem ;)

       

 


Until next time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards