Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av AG Ylander - 9 mars 2013 17:31

Går fortfarande omkring med ett fån leedne på truten vilket ja gjort ända från första lektionen idag =P

Det gick så GRYMT bra idag!! Ja e såååå lycklig!! Men skrattar gott ännu av Reynirs ord:

-Ja minns dej från kursen i höstas, då såg käringen på hästen helt hopplös ut ;)

*HAHAHAHA* men de va ju sant, jag abd om ursäkt för min existens o hästens också. Nu sa han att vi båda såg mycket gladare o piggare ut, vi hade en helt annan utstrålning än sist. Nå, ja fräste på några varv i ridhuset så frågade han om han fick rida henne, självklart, så fräste han på runt några varv, när han hoppade av så sa han:

-Ja, nu va hon ju riktigt ROLIG att rida!! Mycket mera framåt och energisk!!

Han sa att han mindes mej så bra från i höstas för vi hade ingen energi, varken hästen eller jag, men att i slutet av kursen hade vi fått upp den några pinnhål, nu hade vi däremot jobbat upp oss mycket mera =)

Det värmde så OTROLIGT att höra såna ord från en proffsryttare/tränare som Reynir är!! Jag var så LYCKLIG att ja bara gick omkring o log ;)

Andra lektionen gick också riiiktigt bra!!! Nu höjde vi ribban ytterligare ett hack o koncentrerade oss på formen i tölten och att jobba henne så hon jobbar med HELA kroppen o inte fuskar! När hon väl funkade så OJ vilken dröm hon var att rida =) Vi bara flöt fram.

Mina fina fina tappra lille häst!! Hon va trött som tusan o svetten bara rann, men hon kämpade, hon kämpade o jobbade för allt va hon var värd!! Jag riktigt kände samarbetet o teamworket mellan oss idag!! Det var en sån underbar känsla!! Hon ville verkligen göra sitt yttersta för sin människa!!

♥ Laufa ♥

 

Ser fram emot imorgon massor! Då ska Reynir rida henne i pass =) Bad honom om det idag att jag ville att han sku prova hennes pass eftersom det råder lite delade meningar om huruvida hon HAR nån bra pass eller inte! Så det ska bli jätteroligt =)

Petra har nog varit riktigt nöjd med kursen också!! Fick ju ganska mycket bekräftat som hon redan "befarat" så det va ju trevligt att få det "svart på vitt" o få sina funderingar bekräftade!! Men hon har fått massor med tips o trix o utmaningar! Tex imorgon ska hon tölta 3 varv i ridhuset =P och när Petra e glad o nöjd blir jag också glad o nöjd! Är ju trots allt jag som släpat med henne på kurs så det känns bra att hon verkligen får ut massor av det =)

Och jag med såklart!! Nu vet jag mera vad jag ska träna på =)

Så nu blir det pizza o tagga kurs imorgon!!

Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards