Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av AG Ylander - 18 mars 2013 12:38

Med allt vad den innebär ;) Det som är skönt nu när jag också jobbar är att jag slipper måndagsångesten! Förut ha ja banne mej varje vecka samma sak... När måndagen kom så kunde jag lika bra ha kunnat ligga kvar i sängen under täcket... HATAR det, men dt blir ju så när man ändå lider av ångestsyndrom o sen hela helgen få vara med sin älskade för att igen när måndagen kommer rivas isär...

För många kan det te sej rätt löjligt o barnsligt.

"Passa på å njut av din egntid" får jag höra bara, men

JAG BHEÖVER INGEN EGENTID!!! Min egentid att fara ut på en ridtur eller dona med nått i stallet räcker gott och väl!! Jag BEHÖVER inte vara ensam flera timmar o ofta för att få ha min "egentid" 20minuter från varandra räcker för mej!

Jag VILL vara med Tom, jag tycker OM att UMGÅS med honom. Är inte det liksom meningen om man lever i ett parförhållande/äktenskap att man ska TYCKA OM att umgås?? Annars är det konstigt tycker JAG. Vad andra tycker så får stå för dem!! Förutom äkta make så är Tom även min alldra bästa vän.  Jag gillar inte att fara bort o göra en massa om kvällarna när vi båda slutat jobba, för då vill jag äta middag och sen göra något tillsammans med Tom, om vi så bara ligger i soffan och ser på TV, men vi är TILLSAMMANS och gör det!

Nu har det ju dock blivit ofta att jag far ut på ridtur när ja kommit hem från jobb, men då passar han på å tränar med gitarren istället! Sen har vi resten av kvällen tillsammans ♥

Idag btw, såhär på tal om ananans är det

AG ♥ TOM

9år 4mån 16dagar

Helt apråpå ingenting kom jag på det =P

 

Nu har man fått i sej lunch och tittat på Hell´s Kitchen, moppat golvet i hallen o på vinden o nu ska ja gå å spraya på av min hemmalagade fy spray uppe på vind, ättika+citronsaftskoncentrat! De e grejer det! Slipper kattpiss i knutarna iaf ;)

så är det dags att klä på sej o fara iväg på work igen!


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards