Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av AG Ylander - 8 mars 2013 19:56

Japp japp, packningen åt hästen färdig o instuvad i bilen, bara Petras kvar men de fixar hon imorgon bitti =) Taggad till max är ja iaf inför kursen!! Ska bli så jäääääääklans skoj!!! Får man höra OM man gjort några framsteg alls eller om vi fortfarande ber om ursäkt för våran existens =P jag kommer aldrig att glömma orden ja hörde första gången ja red för Reynir,

Vi höll på å värma upp Löövet o ja, lalla på lite runt ikring i ridhuset, tölta, trava osv, Han stod o iaktog oss o sa:

-Du tycker detta är ganska mysigt va??

-Ursäkta va?? frågade jag

-Jaaa, du tycker detta är ganska mysigt va?? Du älskar verkligen din häst o det är ju bra, men du måste ju börja RIDA!!

Ni måste ju få upp erat självförtroende!! NI KAN nog, men du måste VÅGA!!!

Sen va de full fart, efter sista lektionen kom han o tog mej i hand o tackade för helgen o tyckte att vi gjort så stora framsteg att det var roligt att se =) DET värmde =) OJOJOJ vad STOLT jag kände mej över min lilla häst o mej själv =)


Bastubesöket kommit o farit, nu ska ja snart in mot stan o hämta Darling som sku på nån middag med jobbet...

Det gick ju som vanligt med den saken... =(


Aja, tagga vidare nu då för imorgon!!

Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards