Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av AG Ylander - 14 mars 2013 21:48

Känslan LYCKA har nog helt säkert olika definitioner, alla har vi ju våra egna saker som gör oss lyckliga ;)

Ett gulligt SMS

Träffa en vän man inte sett på länge

Ett lyckat arbetspass

pengar på kontot

osv

En sak som ger mej mycket lycka är djuren! Bara att vara med dem gör mej lugn i sinnet och tillfreds med mej själv. Ta Zoya som exempel, vår bångstyriga, ouppfostrade, ickerumsrena, galna borzoi som va ca 1år när vi tog henne. Nu är hon välrdens lugnaste. Från att ha varit en illbatting som gjorde ALLA fanstyg man bara kan komma på o några till, till att vara en mogen, lugn, trygg vuxen hund som det värsta hon kan göra är pussa ihjäl folk! Ja hon hoppar, ja hon är stor, men det är sånt man får ta!! Hon är en dam med bestämda åsikter om rätt och fel, tex om hon måste ligga på en tjock, varm filt på golvet så är det FEL att katten får ligga I soffan med mej, då protesterar hon hejvilt med läten och miner =P och de där ljuden hon har, det går knappt att beskriva dem, hon liksom gnölar, ylar, morrar, knorrar.... You name it!! Många av dem som träffar henne nu tror att vi snackar skit när vi berättar om hur hon va i början =P Men med tid, tålamod, kärlek och engageman löser det mesta sej ;) Nu skulle jag inte byta ut henne mot nått!! Aldrig!! Hon e vår finaste näsa ♥

 

 

Finaste Everhills Run Me Down ♥


Hästen ger mej mycket lycka också! Bara att vara med henne och pyssla gör mej lugn. En lyckad ridtur när hästen varit pigg, energisk, mjuk och lyhörd och jobbat på fint så som jag bett henne, det kan man leva på i dagar!! Eller iaf tills nästa ridtur =P  Det var många tvivlare som tyckte jag var helt galen som skulle ta Laufa på foder, fick höra en del som

"Ja JAG skulle då AAAALDRIG sätta mej på den hästen"

Jaha, tänkte jag, vi ska väl se... Från stund 1 klickade vi =) Enligt mitt tycke iaf! Laufa ha lärt mej så mycket! Hon ha stärkt mitt ridsjälvförtroende massor och visat mej att man faktiskt inte behöver vara rädd för lastbilar, mopeder, traktorer etc. Dom gör faktiskt ingenting!! Hon må va speciell, det har sina orsaker, hon godkänner långt ifrån vem som helst på sin rygg, även det har vi fått bevisat för oss!! Men VI funkar, för MEJ är hon perfekt!! Det är huvudsaken!!

 

Min man gör mej mycket lycklig också!!

När vårt äktenskap är bra, då är det RIKTIGT bra =) Vi visar klart och tydligt att vi älskar bara varann, vi bryr oss om varann, uppmärksammar varann och finns bara för varann.

Jag älskar denna man på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt att man kunde älska en annan människa! Han är det bästa som hänt mej, han är mitt allt! Min bästa vän, älskade och tvillingsjäl.

Det var nog någon mening med att vi inte skulle gå i sär då för ett antal år sedan. Vi hör ihop ♥

 

 

 


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards