Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av AG Ylander - 30 mars 2013 15:18

Var det definitivt igår =) Så rolig dag! Full fart från 10.30 och kl.17 ca kom jag in o satt mej ner =P

Började med lektionsridningen, vi alla va SJUKT nöjda efteråt =) Alla fick jättebra tips o trix på vad vi ska jobba vidare på för att utvecklas =) Jag fick även höra att min ridning har utvecklats massor till det bättre hållet och att Laufa o jag verkligen passar ihop =) DET värmde =) Banan va lite jobbig tyckte hästarna när de va såpass mkt snö, men ähh, det gick nog riktigt kanonbra ändå =)

Laufa va såååå duktig! Hon KAN ju det mesta, det är JAG som ska lära mej att göra det ;)

Min duktiga, tappra lille kämpe till häst ♥ LYCKA är att rida Löövet ♥

Kastade även upp Jennifer en sväng på henne för att se vad hon tyckte! Jennifer började med en rejäl Freyr skänkel... Behöver ja säga att ett stycke Lööv sprutade iväg ;) *HAHAHAHA*
-OJ, den här va känslig!! Fnittrade Jennifer själv där ;)

-Jaooo, man behöver inte peta SÅ mycket ;)

Men det gick riktigt bra, Löövet skrittade, töltade o travade på helt utan problem med Jennifer på ryggen! Så de va skönt att första turen gav bra smak! Skulle vara så tråkigt om det i sommar skulle bli mitt i allt att hon måste stå i 2-3 veckor när vi åker till stugan, så då e de bra att man har folk på stallbacken som kan rida henne =)


       

Några bilder blev det tagna iaf ;)

Sen tog vi fika i solen vid stallväggen =) RIktigt härligt att sitta ute, dricka kaffe o så hade jag lagat äggmackor åt hela bunten =) Blev en macka kvar =P Så det var väluppskattat =) Men ja tänkte som så att när vi ändå ska vara igång hela dagen o Marica skulle sko tre (vilket blev 4 i slutet sen iaf med Edall) hästar så vill hon säkert ha lite nått i magen =) Så där satt vi då å prata lite o diskuterade om hur lektionerna gått osv, hur mysigt som helst =)

Även Laufa fick en äggmacka, Tom bjöd henne, men hon va inte fullt så imponerad av det, den gick nog ner men hon stog å flemade sen å titta på honom som: Alltså va FAN gav du mej egentligen?? *HAHAHAHA*

Även Freyr fick en ny sorts godis, en brödbil med två mynthonpastiller fastklistrade på, hur den hade kommit till vet ja inte riktigt, men han åt, tittade konstigt på mej, flemade o såg fundersamt ut =P Sen hade han fin andedräkt ;)

Sen blev det skoning då o mitt i allt hade alla stuckit o de va bara jag o Marica kvar =P

Då passade vi på att ventilera en massa AG + Marica stuff =)


På kvällen kom svärmor, svärfar, Tarja, Tette o Marjo på bastu. Då kom Tom även på att det var ju DÅ som Ballroom Messiah, gamla Limelight, spelar på Dinos. Nåja, sagt o gjort, på med kläder o smink, ringa efter chaffis o iväg!

Det var riktigt roligt o de va ett sjujäkla ÖS på bandet =) Sångaren passade verkligen som frontfigur med sin enorma energi =) Ganska bra med folk också! Vi va inte ute någe sent heller, halv 2 messa ja chaffisen att nu vill vi hem, då kom John Blund på besök =P Inte drack vi någe mycket heller att prata om, tror de gick 3 öl o en Irish Coffee på krogen. Helt lagomt!


   

Så måsta man ju självklart ta en AG of the night bild ;) Hör ju liksom till det =P

Jag träffade inte på några bekanta ansikten där, Tom däremot träffade hur många som helst att prata med =P Så nu har även jag fått en den ansikten till namnen ;)


Imorse då, skulle o rida va de meningen, trodde bara jag hade bakis men sen när ja började känna efter så mådde jag VERKLIGEN pyton. För att inte tala om Tom, han e helt död stackarn. Frös som fasen imorse fast han va brännhet som en kamin, ja hade också frossa, snoren rann o alla leder värker... Älsklingen ser ut som ja vet inte vad i ögonen, helt röd o blank... Han ha sovit nästan hela dagen, ja e iaf upp mellan varven men inte är jag någe kry heller att tala om =(

Där får man när man e ut bland folk en gång i halvåret =/

Gulle ha ja häll treo i för att få ner hans feber, vi ha nog båda fått i oss lite att äta iaf så de e ju bra, men inte är man ju helt hundra heller... Så typiskt när solen skiner för fullt att man ska ligga o va sjuk då =/ Det börjar VERKLIGEN räcka nu för ja ha banne mej haf en sån helvetisk vinter med magsjukor, influensor etc... BLÖRP...

Nå, ja ha ju iaf fått Jennifers träningshäfte färdigt nu ;)

 

Plasta in det ännu bara så de hålls =)

Hoppas bara hon gillar det att det inte ser alltför mycket ut som att AG 5år ha pysslat =P


Until Next Time

Fridens

 



Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards