Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av AG Ylander - 19 mars 2013 20:08

...doppa snoppen i chokláááá =P

Janå, de e nog upp till var och en det om man vill göra sånt eller inte *HAHAHA*

Morgonen började rätt... Kyligt... Oljan tog slut igår kväll så det var liiiiite småkallt inne, men inte sådär extremt iaf tack o lov! Men inte ville man ju gärna krypa ut under täcket ifrån iaf, så varmt o skönt som det var där ;) Solen lyste dock in i köket så det var rätt behagligt! Morgonkaffe o sen på med kläder o så ut på ridtur me Petra! Riktigt nice trots att vinden nog gick igenom halaren... Laufa va först lika bändig som igår, ville inte riktigt samarbeta å låg tungt på i handen samt fick inte med sej kroppen riktigt, så lånade jag spöet av Petra, touchade på rumpan och VIPS kom aktiviteten bakifrån =) Det var tydligen det som behövdes bara, en förlängning av skänkeln för att få henne att jobba super o upp från handen =) Så då började hon bära sej själv och jobbade på KANON!! Fick till en riktigt fin samlad galopp o fin, ren tölt som jag kunde reglera hastigheten på med minimala hjälper. Vid det här laget hade jag redan gett tillbaka spöet för länge sen, men det visste inte Lövet =P Va roligt att sluta på topp =) Ljúfa däremot va inte riktigt i sitt esse idag av någon anledning, men ja tror nog att det beror på den där sadeln att den inte passar så hon får obehag av den!! Men Petra e duktig och kämpar på med henne =) Är imponerad av hennes målmedvetenhet faktiskt =) Nästa gång med jord bara så går det garanterat bättre =)


Sen blev de lunch å så iväg på work.

Jennifer hade försett hästarna med två nya mineralslickfat, dom kan nog behöva det nu när vädret är så knasigt. Först blev det varmt så alla började fälla, sen mitt i allt smäller det till o blir kallt igen, så dom e nog alla lite trötta å sega av det tror jag. Aliga vet jag inte med men Laufa va lite seg både igår och idag o Ljúfa ha varit lite trög senaste gångerna! Nåja, vi provar med detta nu å ser =)


Fick lite gjort hemma också, medans jag diskade o lagade middag så dammsög darling! Det var behövligt!

Nu vankas det TV, kaffe o lite glass, småningom sen i sängs för tiiidig uppstigning imorgon bitti och på morgonpass! Ska laga smörgåsar klart bara ännu... Blir det vanliga: Stekt ägg, lördagskorv o saltgurka *mmmmmm* såååå gott =P


 

^DET skulle sitta fint nu det ;)


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards