Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av AG Ylander - 1 januari 2013 19:57

Marko Flood döpte om min kära make idag, hans nya namn är därmed Tom Heavy-Hasse Ylander =P *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA* Höll ABSOLUT på att DÖ i skrattanfall när ja läste det =P


Mongona på Tallkulla

 

Ytterst normal bild av oss =P lika normalt som diskussionen vi hade här tidigare:

AG: Fan va ja har fotsvett, dom här tofflorna är skitäckliga!

Tom: Jamen, ta av dej trosorna då!

AG: Men vad hjälper det mot min fotsvett??

Tom: Näääejjj, men de e trevligt!!


Japp, det är såna vi är, min kära make och jag ;) UNDRAR vad någon som INTE känner oss skulle tänka om den skulle höra/se oss när det spårar =P *HAHAHAHAHAHA*

Alla som känner oss vet hur vi funkar o tycker om oss ändå =P Vi e som vi e o ändrar oss inte för NÅGON eftersom VI trivs ihop! Det är huvudsaken =)


Bokade min åboresa nu också, ska fara på tisdagen till farmor! Ha inte varit dit eller träffat henne på superlänge, inte sen i somras! Tom kommer på fredag till Åbo med caravanklubben eftersom vi ska på caravanmässa på lördag! SÅ jag får några dagar i Åbo ♥♥ UNDERBART!!! Har verkligen saknat "min" stad! Ska försöka få en date med svägrskan Teija och om kanske Pia tar sej till storstaden någon dag! Skulle vara mysig att fara på loppisrunda as usual ;) eller bara lalla på stan å ta en fika!!
Sen ska de bli härligt att träffa fammu igen också!! Ha som sagt inte träffat henne sen i somras och saknar henne massor! Jag är glad att ha henne kvar i livet iaf även fast tanten nu är 94år eller vad hon nu fyllde i somras! Gammal men bor hemma ännu =)


puss o kram

 


Och bjuder på en dagen tankenöt:


 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards