Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av AG Ylander - 16 januari 2013 08:34

och så sgäer man väl nya tag, men de känns inte riktigt så... Allt gick SÅ på SKIT igår kväll att ja känner bara att de sku va vettigast att ge upp allt o börja virka istället... fast då skadar ja mej väl på nålen så de e lika långt som brett...

Älskade lille häst, VAD felas??? Andra gången jag försöker rida henne o de inte går, hon spänner upp hela ryggen o rullar med ögonen, ber man henne gå fram så studsar hon... Fick dom uppmuntrande orden:"Jamen, du sku inte ha gett upp"

NÄ, men ha man sett Laufas rodeouppvisningar pga missnöje, så VILL man inte sitta kvar... Jag gjorde misstaget en gång och inte hoppade av när hon började skjuta rygg, så jag flög av, numera har ja lärt mej att det är första tecknet på att det är något fel när hon skjuter rygg. Ibland har hon stått å spänt sej ett tag men sen slappnat av, så det väntade jag på igår, men när hon inte gjorde det så gav ja upp o hoppade av...

Nåja, Petra skull känna igenom henne idag, ja bytte täcke igår också till en lättare skaltäcke, hon han så mkt päls att ohn nog inte behöver ha något tjockare egntilgen, de e ju bara -4 nu...

Litla va å sträckte sej igår också, hon halkade stackarn, så de va ingen riktigt bra ridtur igår på sitt sätt...


 


min vy från källarfönstret, ganska nice =)


tills vi skrivs

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards