Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av AG Ylander - 28 januari 2013 23:39

Är taget nu och vi är överens iaf!

UNDERBART!!

Nu var det bara det värsta kvar, att få telefonsamtalet gjort... *fasar*

Ska se om ja fixar det imorgon!! För jag VET att jag MÅSTE göra det och att VI måste göra detta för att få någon klarhet i allt.

Ingen av oss vill ge upp, aldrig i livet!!

Det vi har är något man nog bara får uppleva EN gång i livet och det när man hittat DEN rätte, vi har ett band som är starkare än något jag upplevt tidigare. Känslor jag inte trodde fanns.

Jag ger ALDRIG upp...

Mycket kan jag ge upp med, men aldrig oss!! Aldrig någonsin!!

Du är mitt allt och kommer så alltid att vara!

Vi kommer att kämpa, så länge vi lever och andas, så kommer vi att kämpa! Har inget lyckats förstöra det vi har hittills, så lär det inte gå heller!

Vi har funnits för varandra i 9år 2mån 28dagar IDAG, i vått och torrt, med och motgång, nöd och lust.

Vi kommer att finnas för varandra MINST lika länge till!

PUNKT!


Men det känns så otroligt skönt att vi kommit fram till samma slutsats! Att vi har samma framtidsvisioner. Att vi vill samma sak! och det är att INTE leva utan varandra. VI vill båda leva tillsammans, resten av livet. Vi kommer att älska varandra tills någon av oss slutar andas...


Kanske det finns en ljusning i ändan av tunneln! Jag börjar faktiskt skymta den nu!! Otroligt men sant!! Sakta men säkert tar jag mej mot ljuset, det blir starkare och starkare!

Tyngden på mina axlar blir lättare och lättare!

Ångesten avtar!

Virrvarret i min hjärna lugnar ner sej sakta mak!


Ännu är jag inte där, men snart!! Hoppas jag iaf!!


 


Until next time


 

Av AG Ylander - 28 januari 2013 15:36

Haft denna låt på hjärnan absolut hela dagen, kom inte ihåg varken namn eller grupp men efter ett antal sökningar JACKPOT!!

Texten är så underbart vacker

Jag tillägnar den min underbara älskade långhåriga hårdrockare


You


It´s allright with me

As long as you

Are by my side

Talk or just say nothing

I don´t mind your looks never lie

I was always on the run

Finding out what I was looking for

And I was always insecure

just until I found


You, You were always on my mind

You, you´re the one I´ve been living for

You, you´re my everlasting fire

You´re my always shinig star


Words often don´t come easy

I never learned

To show you the inside of me

I know my baby

You were always patient

Dragging out what I tried to hide

I was always on the run

Finding out what I was looking for

And I was always insecure

Just until I found


You, you were always on my mind

You, you´re the one I´ve been living for

You, you´re my everlasting fire

You´re my always shining star


The night´s always a good friend

A glass of wine, and the lights are low

You lying beside me, me full of love

And filled with hope


You, you were always on my mind

You, you´re one I´ve been living for

You, You´re my everlasting fire

You´re my always shining star


 


Varje människa kommer till en punkt i livet där man börjar funder på vad som är värt något! Jag vet vad som är värt ALLT i mitt liv och utan dem skulle jag inte exictera! Den viktigaste personen i mitt har gått bort, men den som får ta över den platsen har varit i mitt liv i snart 10år, och jag älskar honom mer än något annat.

Klarar vi av detta

Klarar vi av ALLT


Älskar dej Tom ♥


Tills vi skrivs

 


Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards