Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av AG Ylander - 7 januari 2013 14:55

jaaa, vi fick ju faktiskt höra ett rätt roligt skitsnacksrykte igår, eller ja vet inte egentligen om man ens KAN kalla de för rent SKIT snack, men de e roligt att andra har koll på vad vi gör bättre än oss, för då slipper ju vi göra det ;)


Fick veta att Tom o Tette börjat skruva på bussen i ett garage i stan!!!

Detta tyckte vi att va rätt underligt eftersom:
A) Dom LETAR garage att hyra

och

B) Bussen står här hemma på våran gård...

Så antingen är ju då garaget så hemligt att Tom o Tette själva inte ens vet VAR det är eller så har dom varit så packade varje gång dom varit dit att dom inte minns det... Men VILKEN buss ha dom skruvat på då månne?? Inte våran iaf... Aja, men som sagt, det är jättebra att andra håller koll på allt vad vi gör å inte gör, för då slipper vi ju själva göra det =)


Fick ÄNTLIGEN slangvindan av Tarja o Tette igår!! UNDERBART!!! Nu slipper man bråka med en frusen, trasslig slang som de blir en massa knutar o dorg på!! Så den laga ja i ordning idag:

   


Som sagt, så jäääävla skönt att bara behöva rulla ut ställningen istället för att bära ut 60m trasslad slang =P Men när ja frågade hur mkt det ryms på den sa Tette att ca 45m, nu e de 58m ca vindat på den och som det synes så skulle det ju rymas massa mera!! Nåja, de e bara bra det =)


Även haft söta Maria Mattson på kaffe o skitprat här idag =) Samt deras söta Alaskan Malamute Sessi som fick busa lite med Zoya! Zoyan va såååå lycklig att få leka med en kompis igen!! Gulle va lessen hon blev när Sessi for =(

Maria va de länge sen ja träffat, så de va riktigt nice att prata lite skit å höra skvaller ;)

Men när man hör snack om vissa som inte vet vilken kille dom ska välja eller håller på å råddar med flera osv så det får mej att inse hur GRYMT bra jag har det egentligen =) Jag har världens UNDERBARASTE make som älskar mej och BARA mej över allt annat!! Jag har mitt på det torra, jag behöver inte vara orolig för att bli lämnad o oälskad, för det blir jag inte! Det är en otroligt skönt känsla att veta det =) och ja, jag älskar ju honom mest av allt också såklart =) Han är mitt allt helt enkelt!!

Min underbara älskade långhåriga hårdrockare ♥♥


 


Sen har jag ABSOLUT MEGA packningsångest.... HATAR att packa inför att fara nånstans... Har man nu bil så e de inte så svårt för då gör de inget om man packar för mkt, men när man reser "till fots" så kan man ju inte ta med sej hur mkt som helst!! Sen e de ju faktiskt så att ja ska ju inte vara så många dagar, men ÄNDÅ....

Så såhär ser vårt gästrum ut just nu:

 

Nåja, får ja bara härja på en stund till så ska de väl ordna sej!! Den stora kappsäcken blir nog FÖR bauta att ta ensam, även om den går på hjul! Fast den blir ju bra om man ska handla mkt... Nåja, ja ska se lite hur ja gör! Känns ju bättre att ha den då som e större så man KAN shoppa lite något än att sen resa hem med en massa plastpåsar eller med TVÅ väskor =P Nåja, ska nu gå upp o fortsätta!


tills vi skrivs

puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards