Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av AG Ylander - 10 januari 2013 17:37

Få platser har så stor plats i mitt hjärta som Åbo har!! Det är liksom MIN stad. Här finns MINA ställen, MINA fik, MINA butiker, MINA pubar... Trivs så gudomligt bra här, men saknar min underbara älskade långhåroga hårdrockare MASSOR...

Jag skulle lugnt kunna bo här! Men trot nog ändå att efter ett tag skulle jag nog sakna landet ;)

Det är så ROLIGT tycker jag att laga sej i ordning för att gå på stan, sminka, klä sej, fixa upp sej lite! Det är viktigt för MEJ att inte se ut som hej-kom-och-hjälp-mej. Visst bryr jag mej hemma också, inte far jag gärna till butiken i skitiga joggingbrallor, men här e de en annan sak! Sen bara det att kunna KLÄ sej som man vill utan att NÅGON tittar snett!! UNDEBART!!

Tillbringade några timmar med att loda omkring på stan idag. Sov till 12 igen, käkade lite frukost, lagade mej i ordning o så drog ja iväg! Kom hem med lite småplock. Sku titta på en jacka på Lidl dom gjort reklam för men när ja kom dit så fanns det inte en enda jacka... Bara de andra reklamskaerna som var i reklambladet...

Hittade även idag till UFF Secon Hand, men fick i nerverna efter en stund för det var så mkt folk där, så ja kom därifrån med en kjol för HELA 1€ =P

   

Örhängen från NINJA ♥ MIn nya favvobutik!! Typ som Glitter!

 

Mössa från Anttila ;)

 

Örhängen från Glitter, Smink o nagellack från Wiklund och Stockmann.

Man hittar ju hur mkt som helst på rea =)


Igår gick ja vilse... JAG gick vilse... i Åbo... Pinsamt...

Va på S-market i bottenvåningen av Wiklund och såg en utgång, nå ja gick ut då och så stod ja på en bakgård.... Känslan va hemsk, skräckblandad förvirring när ja inte hade ett HUM om var jag var... Utgång Brahegatan hade det stått på dörren... Var fan e Brahegatan?? Jag o gatunamn e hopplöst... Vet vad farmors gata heter men inte så mkt mer än det...

Nåja, ja började gå försiktigt framåt å när ja kom ut från bakgården så fatta ja var jag var... Men bara känslan va hemsk =P Kanske man borde börja plugga gatunamn lite bättre =P


Fick en fin komplimang idag av en helt främmande människa! Hade min rosa leggins, från sparhallen:

 

Kom gående genom Thalia och det kommer en kvinna i möte som stannar upp och utbrister åt mej

"Men GUD vilka snygga leggings du har!! Verkligen supersnygga!!"

och log och sprang vidare...

Sånt blir man glad av!! Ja blev så paff att jag inte kunde så mkt annat än le och tacka så mycket =)

Tycker de e så roligt när helt random människor kommer å säger nått sånt =) Jag kan nog också göra det om det bara handlar om det ;)


Såg förresten en kille på stan idag som MÅSTE vara Toms borttappade son... Han liknade PRECIS på Tom, kanske en 11år, långt mörkt hår, svarta kängor, svarta jeans, nitbälte, läderjacka... Skulle kunna tänka mej att om vi hade en son skulle han bli o se ut så ;)


tills vi skrivs


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards