Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

ett steg till...

Av AG Ylander - 28 januari 2013 23:39

Är taget nu och vi är överens iaf!

UNDERBART!!

Nu var det bara det värsta kvar, att få telefonsamtalet gjort... *fasar*

Ska se om ja fixar det imorgon!! För jag VET att jag MÅSTE göra det och att VI måste göra detta för att få någon klarhet i allt.

Ingen av oss vill ge upp, aldrig i livet!!

Det vi har är något man nog bara får uppleva EN gång i livet och det när man hittat DEN rätte, vi har ett band som är starkare än något jag upplevt tidigare. Känslor jag inte trodde fanns.

Jag ger ALDRIG upp...

Mycket kan jag ge upp med, men aldrig oss!! Aldrig någonsin!!

Du är mitt allt och kommer så alltid att vara!

Vi kommer att kämpa, så länge vi lever och andas, så kommer vi att kämpa! Har inget lyckats förstöra det vi har hittills, så lär det inte gå heller!

Vi har funnits för varandra i 9år 2mån 28dagar IDAG, i vått och torrt, med och motgång, nöd och lust.

Vi kommer att finnas för varandra MINST lika länge till!

PUNKT!


Men det känns så otroligt skönt att vi kommit fram till samma slutsats! Att vi har samma framtidsvisioner. Att vi vill samma sak! och det är att INTE leva utan varandra. VI vill båda leva tillsammans, resten av livet. Vi kommer att älska varandra tills någon av oss slutar andas...


Kanske det finns en ljusning i ändan av tunneln! Jag börjar faktiskt skymta den nu!! Otroligt men sant!! Sakta men säkert tar jag mej mot ljuset, det blir starkare och starkare!

Tyngden på mina axlar blir lättare och lättare!

Ångesten avtar!

Virrvarret i min hjärna lugnar ner sej sakta mak!


Ännu är jag inte där, men snart!! Hoppas jag iaf!!


 


Until next time


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards