Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Lite datum bara för att...

Av AG Ylander - 2 januari 2013 17:33

Suttit och funderat på lite datum detta år som är värda att komma ihåg!


6/2 Tom AG 9år förlovade

27/2 ett år sedan mormors bortgång =(

18/6 Jag blir 32!!! TRETTIOTVÅ ÅR!!!! Ja fyllde ju just 25....

31/7 Tom AG 9årig Bröllopsdag (jag tyckte att vi JUST gift oss)

14/8 4år sen Bamse somnade in =(

02/11 Tom AG 10år!!!!!!

13/12 1år sen Sweet gick bort =(


Jag kan faktiskt inte förstå att vi varit ett par i 10år redan!!! JÖSSES va fort tiden går!! Vissa kanske tycker de e dumt att ja skriver om det såhär långt i förväg, men å andra sidan, de som känner oss vet nog att de md 100% säkerhet kommer att bli en 10års dag att fira =) För ha vi INTE gått isär ännu, trots allt som hänt under dessa år, så undrar jag VAD som egentligen skulle göra att vi SKULLE gå isär?!!? Jag menar, vi tog oss igenom den kaotiskt, mardrömsperioden för ca 5år sedan, visserligen HÖLL det på att sluta med skilsmässa då, men det gjorde inte det, så då kan ja faktiskt inte ens i min vildaste fantasi komma på VAD som skulle resultera i en skilsmässa hos paret Ylander! Alla motgångar har stärkt oss, de har gjort att vi vuxit oss samman och blivit ett såpass sammansvetsat team som det bara inte går att slita isär sådär bara. Det ska nog vara något riktigt drastiskt! Men å andra sidan så har livet lärt oss att ta oss igenom dåliga perioder!

Tyvärr då, så har ja glömt att NJUTA av de bra perioderna!! VARFÖR kan ja inte bara njuta när allt är bra mellan oss istället för att gå omkring o bara VÄNTA på när det kommer att krasha igen?? Whats the point liksom??

Just nu e allt udnerbart här hemma! Han e glad, mysig, rar, hjälpsam, snäll! Vi har massa passion mellan oss och allt e jättebra! MEN istället för att njuta 100% av det så njuter ja till 50% och andra hälften så går ja å väntar på NÄR det skall krasha igen...

Undrar om karlarna tänker så också?? Ja tror inte det, dom lever nog mera i nuet än vad oss kvinnor! Nu är ju inte alla kvinnor likadana, det vet jag, men ja tror det är så faktiskt! Vi kvinnor tänker mera på framtiden medans männen lives in the moment mera!

Hur lär man sej det?? Jag vill lära mej att leva UTAN grubblande, UTAN tänk om tankar, UTAN oron... Bara få njuta av tillvaron och vardagen tillsammans!

Jag känner mej som en nykär tonåring ju för tusan!! Vill pussas, kramas o mysa hela tiden! Får fjärilar i magen när jag tänker på honom! Går runt med ett fånigt leende och är bara såååå lycklig!

Men det är väl bra att känna så efter snart 10års förhållande?? det är väl så det ska vara när det är bra?? Jag vet ju att vi två är a match made in heaven ♥♥♥

Vi avslutar varje telefonsamtal med "puss puss, älskar dej" fortfarande!

Vi sitter o håller varandra i handen i bilen!

Vi går hand i hand i butiken, på gatan, överallt!

Vi kramas och pussas var vi än må vara i stort sett!

Vi ger varandra massa söta komplimanger i tid och otid!

Vi skickar söta, gulliga SMS åt varandra, bara för att!

Så ja, det är väl nog såhär det skall vara när man funnit RÄTT!! När man hittat honom med stort H! När man funnit sin andra pusselbit i livet!

För det har jag gjort iaf!! och jag lämnar honom ALDRIG!!

Men ändå, kan jag njuta av de bra stunderna?? Svar: NEJ!!! =(


Kan heller inte förstå att det redan gått ett ÅR sen mormor somnade in... Saknaden river i mitt bröst för jämnan och sorgen är enorm ännu...

Ett år av sorg, saknad och ensamhet har passerat...

Som följs av ännu ett år av samma sak...

Det sägs att tiden läker alla sår, men detta sår vägrar läka! Det blir inte ens till ett ärr... Du lämnade ett stort tomrum i mitt hjärta som inte kan ersättas med något annat... Det finns INGEN som kan fylla ut det tomrummet mormor lämnade...

Jag saknar och tänker på dej varje dag!!


 


puss o kram

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards